نوسازی ۲۸ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین از استان مرکزی هدفگذاری شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: نوسازی ۲۸ دستگاه اتوبوس برای جابجایی مسافران پیاده‌روی اربعین این استان هدفگذاری شده است.
5/5

مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۲ هزار دستگاه اتوبوس برای نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای تا پیش از آغاز سفرهای اربعین توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور وارد می‌شود.

وی ادامه داد: سهم استان‌ها از این تعداد اتوبوس بر اساس تعداد مسافرین جابجا شده از مبداء تعیین شده که با توجه به ظرفیت بهره‌برداران حمل و نقل مسافری در استان مرکزی، این تعداد اتوبوس به استان اختصاص یافته‌ است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده، تعداد ناوگان اختصاص یافته به استان مرکزی نسبت به استان‌های همتراز، بیشتر است.

جهانی گفت: ۴۰ درصد از این سهمیه شامل رانندگان خود مالک و ۶۰ درصد نیز به شرکت‌های مسافربری اختصاص داده شده‌ است.

وی ادامه داد: اجرای طرح نوسازی ناوگان، برای اشخاص حقیقی یا حقوقی خودمالکان و شرکت‌های مسافربری بر اساس عملکرد رانندگان و شرکت‌ها تعیین شده و اقدامات اولیه آن انجام شده‌ است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی افزود: ثبت‌نام برای اجرای این طرح از ابتدای خرداد ماه سال جاری آغاز و اکنون اطلاعات متقاضیان به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ارسال شده‌ است.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه های روستایی تشکیل داده است. / باشگاه خبرنگاران جوان

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید