تامین و ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی زائران اربعین حسینی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی بر تامین و ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی زائران اربعین حسینی تاکید کرد.
5/5

محمد مشتری در دومین جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان گفت: با توجه به فرسوده بودن ناوگان مسافری استان و پیش بینی افزایش زائران اربعین حسینی در سال جاری، از ظرفیت اتوبوس های شهرداری و جایگزینی اتوبوس هایی که توانایی تردد در مسیر دور را دارند، استفاده می شود تا ناوگان مورد نیاز برای این ایام را تامین کنیم.

وی ادامه داد: در اربعین سال گذشته ۸ هزار و ۳۰۰ زائر از خراسان شمالی، توسط ۳۶۷ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی به مرز مهران اعزام شدند که پیش‌بینی می‌شود امسال این آمار به ۲۰ درصد افزایش یابد بنابراین باید تمهیدات و اقدامات لازم قبل از شروع اعزام زائران حسینی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته با اقداماتی که کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین انجام داد رضایتمندی خوبی به خصوص در جا به جایی زائران اربعین حسینی صورت گرفت و امیدواریم امسال نیز رضایتمندی افزایش یابد.

وی با بیان اینکه تشکل های صنفی شرکت ها و رانندگان مسافری کمبود رانندگان و وضعیت ایمنی ناوگان مسافری را رصد کنند، ادامه داد: پیشنهادات، دغدغه ها و انتقادات این جلسه به ستاد کمیته ستاد اربعین استان و کشور ارسال خواهد شد.

این مسئول به اختصاص ۱۵ دستگاه اتوبوس از اتوبوس های وارداتی در کشور اشاره و اظهارکرد: امیدواریم با وارد شدن این اتوبوس ها قبل از اعزام زائران اربعین حسینی به مرز مهران، مشکلات ناوگان حمل و نقل عمومی به حداقل برسد. / ایسنا

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید