اعزام 30 دستگاه اتوبوس درون شهری از اردبیل به مرز مهران

5/5

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل گفت: این سازمان برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی پیش از ظهر امروز 30 دستگاه اتوبوس به مرز مهران اعزام کرد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل گفت: این سازمان برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی پیش از ظهر امروز 30 دستگاه اتوبوس به مرز مهران اعزام کرد. به گزارش ایرنا ، حمید مظاهری روز شنبه در آئین بدرقه این اتوبوس ها در خیابان ولایت اردبیل افزود: این اتوبوس ها به مقصد مهران اعزام می شوند و تا 26 آبان در خدمت زائران خواهند بود. وی تصریح کرد: تست فنی از تمام اتوبوس ها انجام شده و تذکرات برای رفع نقص صادر شده تا در طول مسیر و شهر مهران مشکلی برای آنها پیش نیاید. مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل گفت: کاروان اعزامی توسط 2 دستگاه واحد گشت و نیروهای ستادی و اتوبوس سیار و اکیپ کامل فنی همراهی می شوند.

به گزارش ایرنا ، حمید مظاهری روز شنبه در آئین بدرقه این اتوبوس ها در خیابان ولایت اردبیل افزود: این اتوبوس ها به مقصد مهران اعزام می شوند و تا 26 آبان در خدمت زائران خواهند بود.
وی تصریح کرد: تست فنی از تمام اتوبوس ها انجام شده و تذکرات برای رفع نقص صادر شده تا در طول مسیر و شهر مهران مشکلی برای آنها پیش نیاید.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل گفت: کاروان اعزامی توسط 2 دستگاه واحد گشت و نیروهای ستادی و اتوبوس سیار و اکیپ کامل فنی همراهی می شوند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید