۲.۳ میلیون ویزا صادر شد/ رشد ۴۵ درصدی

5/5

رئیس کمیته سیاسی و کنسولی ستاد اربعین گفت: تاکنون دو میلیون و سیصد هزار ویزا برای زائران اربعین صادرشده است.

رئیس کمیته سیاسی و کنسولی ستاد اربعین گفت: تاکنون دو میلیون و سیصد هزار ویزا برای زائران اربعین صادرشده است. حسن قشقاوی در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه در زمینه روند صدور روادید امسال مدیریت بهتر، بالاتر و دقیق‌تری اعمال شد گفت: افزایش مدت اعتبار ویزا، حذف دلار، افزایش ظرفیت‌ها برای صدور ویزا و همچنین صدور ویزا به شکل انفرادی باعث شد تا امسال روند بهتری در این زمینه شکل گیرد. وی ادامه داد: حذف دلار و ریالی شدن قیمت ویزا باعث شد تا بازار با التهاب مواجه نشود و از سوی دیگر صدور ویزای انفرادی باعث شد تا عبور و مرور در مرزها با سرعت بهتری دنبال شود. رئیس کمیته سیاسی و کنسولی ستاد اربعین بیان کرد: امسال تاکنون دو میلیون و ۳۰۰ هزار ویزا صادرشده است درحالی‌که در سال گذشته در چنین تاریخی حدود یک‌میلیون و ۸۰۰ هزار ویزا صادرشده بود که این امر نشان‌دهنده تلاش‌های بیشتر و روند بهتر در صدور ویزا در سال جاری است که ۴۵ الی ۵۰ درصد رشد هم در مدیریت زمان و هم در کثرت صدور ویزا را به همراه داشته است. وی درباره ویزای مهاجرین هم گفت: تاکنون نزدیک به ۱۵۰ هزار نفر در این زمینه ثبت‌نام کرده‌اند که حدود ۷۰ هزار ویزا صادرشده است.

حسن قشقاوی در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه در زمینه روند صدور روادید امسال مدیریت بهتر، بالاتر و دقیق‌تری اعمال شد گفت: افزایش مدت اعتبار ویزا، حذف دلار، افزایش ظرفیت‌ها برای صدور ویزا و همچنین صدور ویزا به شکل انفرادی باعث شد تا امسال روند بهتری در این زمینه شکل گیرد.

وی ادامه داد: حذف دلار و ریالی شدن قیمت ویزا باعث شد تا بازار با التهاب مواجه نشود و از سوی دیگر صدور ویزای انفرادی باعث شد تا عبور و مرور در مرزها با سرعت بهتری دنبال شود.

رئیس کمیته سیاسی و کنسولی ستاد اربعین بیان کرد: امسال تاکنون دو میلیون و ۳۰۰ هزار ویزا صادرشده است درحالی‌که در سال گذشته در چنین تاریخی حدود یک‌میلیون و ۸۰۰ هزار ویزا صادرشده بود که این امر نشان‌دهنده تلاش‌های بیشتر و روند بهتر در صدور ویزا در سال جاری است که ۴۵ الی ۵۰ درصد رشد هم در مدیریت زمان و هم در کثرت صدور ویزا را به همراه داشته است.

وی درباره ویزای مهاجرین هم گفت: تاکنون نزدیک به ۱۵۰ هزار نفر در این زمینه ثبت‌نام کرده‌اند که حدود ۷۰ هزار ویزا صادرشده است.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید