ارائه خدمات خودرویی به زائران اربعین در عراق

5/5

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو از استقرار اکیپ‌های امدادی و ارائه خدمات خودرویی به زائران ایرانی در نجف و کربلا در ایام اربعین حسینی خبر داد.

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو از استقرار اکیپ‌های امدادی و ارائه خدمات خودرویی به زائران ایرانی در نجف و کربلا در ایام اربعین حسینی خبر داد. به گزارش ایسنا، رضا حسینی اظهار کرد: با توجه به افزایش سالانه زائران کربلای معلا در ایام اربعین حسینی در سال جاری ۳۰۰ اکیپ امدادی برای ارائه خدمات در شهرهای مهران، شلمچه، چذابه و قصر شیرین در ایران و نجف و کربلا در عراق مستقر شده‌اند. وی ادامه داد: این اکیپ‌ها شامل نمایندگی‌های مجاز خدمات پس از فروش، پایگاه و تعمیرگاه صحرایی (چادر امداد)، موتورسوار، امدادگر بالینی، امدادگر حمل، سرویس اتوکلیک و کانکس است که به فراخور برنامه‌ریزی صورت گرفته به شکل یک شیفت، دو شیفت و شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند. مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو افزود: علاوه بر ۲۷ نمایندگی خدمات پس از فروش فعال در منطقه، پنج چادر صحرایی به منظور سهولت دسترسی مشتریان به خدمات تعمیرگاهی در این مناطق دایر شده و آماده خدمت‌رسانی است. وی خاطرنشان کرد: نمایندگی‌های مجاز تعمیرگاهی به همراه اکیپ‌های امدادی در استان‌های ایلام، خوزستان، کرمانشاه و همدان به ویژه در مرزهای منتهی به عراق، در طرح خدمت‌رسانی به زائران عتبات عالیات به صورت شبانه‌روزی از ۱۳ تا ۲۱ آبان ماه فعال خواهند بود. طبق اعلام ایران خودرو، حسینی با بیان اینکه هموطنان برای دریافت خدمات امدادی در مسیرهای یاد شده می‌توانند با شماره ۰۹۶۴۴۰ تماس حاصل کنند ،اظهار کرد: با توجه به حال و هوای مذهبی و خاص کشور در این ایام، پیش‌بینی می‌شود که هموطنان در سایر شهرها و اماکن کشور نیز گردهمایی‌های حسینی برگراز کنند و بنابراین نزدیک به ۱۳۰۰ اکیپ امدادی در مسیر سایر شهرهای زیارتی کشور مستقر خواهند شد

به گزارش ایسنا، رضا حسینی اظهار کرد: با توجه به افزایش سالانه زائران کربلای معلا در ایام اربعین حسینی در سال جاری ۳۰۰ اکیپ امدادی برای ارائه خدمات در شهرهای مهران، شلمچه، چذابه و قصر شیرین در ایران و نجف و کربلا در عراق مستقر شده‌اند.

وی ادامه داد: این اکیپ‌ها شامل نمایندگی‌های مجاز خدمات پس از فروش، پایگاه و تعمیرگاه صحرایی (چادر امداد)، موتورسوار، امدادگر بالینی، امدادگر حمل، سرویس اتوکلیک و کانکس است که به فراخور برنامه‌ریزی صورت گرفته به شکل یک شیفت، دو شیفت و شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو افزود: علاوه بر ۲۷ نمایندگی خدمات پس از فروش فعال در منطقه، پنج چادر صحرایی به منظور سهولت دسترسی مشتریان به خدمات تعمیرگاهی در این مناطق دایر شده و آماده خدمت‌رسانی است.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگی‌های مجاز تعمیرگاهی به همراه اکیپ‌های امدادی در استان‌های ایلام، خوزستان، کرمانشاه و همدان به ویژه در مرزهای منتهی به عراق، در طرح خدمت‌رسانی به زائران عتبات عالیات به صورت شبانه‌روزی از ۱۳ تا ۲۱ آبان ماه فعال خواهند بود.

طبق اعلام ایران خودرو، حسینی با بیان اینکه هموطنان برای دریافت خدمات امدادی در مسیرهای یاد شده می‌توانند با شماره ۰۹۶۴۴۰ تماس حاصل کنند ،اظهار کرد: با توجه به حال و هوای مذهبی و خاص کشور در این ایام، پیش‌بینی می‌شود که هموطنان در سایر شهرها و اماکن کشور نیز گردهمایی‌های حسینی برگراز کنند و بنابراین نزدیک به ۱۳۰۰ اکیپ امدادی در مسیر سایر شهرهای زیارتی کشور مستقر خواهند شد

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید