پیاده روی اربعین فرهنگ عاشورایی را نهادینه می کند

5/5

 سرپرست اداره تبلیغات اسلامی ملارد با تاکید بر اهمیت برگزاری باشکوه همایش اربعین حسینی، گفت: پیاده روی اربعین فرهنگ عاشورایی را نهادینه می کند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی ملارد با تاکید بر اهمیت برگزاری باشکوه همایش اربعین حسینی، گفت: پیاده روی اربعین فرهنگ عاشورایی را نهادینه می کند. حجت الاسلام والمسلمین ناصر حیدری، در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی، اظهار داشت: اربعین به رشد پیوندهای دینی و معنوی جامعه کمک زیادی کرده است. سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملارد گفت: نام امام حسین (ع) در قلب همه مومنان، حرارتی ایجاد کرده است، که هیچ گاه خاموش نشده و روز به روز به شدت آن افزوده می‌شود. وی ادامه داد: اسلام ناب محمدی با عاشورای حسینی بیمه و عاشورا با اربعین بیمه و تصدیق می‌شود. حیدری افزود: تجمع عزاداران حسینی و پیاده روی آن ها در اربعین به تبلیغ و ترویج فرهنگ عاشورایی در بین اقشار مردم نهادینه و ارزش خواهد شد. سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملارد اضافه کرد: نهضت سرخ حسینی دارای پیام های ارزشمند اخلاقی بسیاری است که باید این نکات و پیام های ارزشمند را سرلوحه کار و عمل خود در زندگی قرار دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر حیدری، در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی، اظهار داشت: اربعین به رشد پیوندهای دینی و معنوی جامعه کمک زیادی کرده است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملارد گفت: نام امام حسین (ع) در قلب همه مومنان، حرارتی ایجاد کرده است، که هیچ گاه خاموش نشده و روز به روز به شدت آن افزوده می‌شود.

وی ادامه داد: اسلام ناب محمدی با عاشورای حسینی بیمه و عاشورا با اربعین بیمه و تصدیق می‌شود.

حیدری افزود: تجمع عزاداران حسینی و پیاده روی آن ها در اربعین به تبلیغ و ترویج فرهنگ عاشورایی در بین اقشار مردم نهادینه و ارزش خواهد شد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملارد اضافه کرد: نهضت سرخ حسینی دارای پیام های ارزشمند اخلاقی بسیاری است که باید این نکات و پیام های ارزشمند را سرلوحه کار و عمل خود در زندگی قرار دهیم.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید