پرداخت عوارض زائران اربعین حسینی لغو شد

5/5

پرداخت عوارض از سوی زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه با درخواست استاندار خوزستان از منطقه آزاد اروند لغو شد و از این پس زائرانی که قصد تردد از مرز شلمچه را دارند مانند مرز چذابه از پرداخت عوارض معاف شدند.

پرداخت عوارض از سوی زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه با درخواست استاندار خوزستان از منطقه آزاد اروند لغو شد و از این پس زائرانی که قصد تردد از مرز شلمچه را دارند مانند مرز چذابه از پرداخت عوارض معاف شدند. به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان دکتر غلامرضا شریعتی در مکاتبه با سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به عشق و علاقه مردم ایران به سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) درخواست کرد در راستای رفاه و رضایت مندی بیشتر زائران پرداخت عوارض در مرز شلمچه لغو شود که این موضوع توسط سازمان منطقه آزاد اروند اجرایی شد. بنابراین از این پس زائرانی که قصد تردد از مرز شلمچه را دارند مانند مرز چذابه از پرداخت عوارض معاف شدند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان دکتر غلامرضا شریعتی در مکاتبه با سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به عشق و علاقه مردم ایران به سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) درخواست کرد در راستای رفاه و رضایت مندی بیشتر زائران پرداخت عوارض در مرز شلمچه لغو شود که این موضوع توسط سازمان منطقه آزاد اروند اجرایی شد.

بنابراین از این پس زائرانی که قصد تردد از مرز شلمچه را دارند مانند مرز چذابه از پرداخت عوارض معاف شدند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید