راهپیمایی حسینی مقابله با صهیونیسم و تهاجم فرهنگی است

5/5

گروه استان ها- خوزستان- عضو مجلس خبرگان رهبری استان گفت: پیام اربعین حسینی قدرت سازی برای اسلام و مکتب اهل بیت بر پایه ایمان، تقوا و مبارزه با صهیونیسم و دشمنان اسلام است.

گروه استان ها- خوزستان- عضو مجلس خبرگان رهبری استان گفت: پیام اربعین حسینی قدرت سازی برای اسلام و مکتب اهل بیت بر پایه ایمان، تقوا و مبارزه با صهیونیسم و دشمنان اسلام است. حاشیه بازدید از مرز چذابه اظهار داشت: ارزش راهپیمایی اربعین حسینی در حد یک ارتش 20 میلیونی برای مقابله با آمریکا و صهیونیسم و تهاجم فرهنگی دشمن است. وی در ادامه با اشاره به فرمایش امام راحل که “محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته” گفت: این زیارت و راهپیمایی اربعین تجدید عهد و پیمان با آرمان های امام حسین (ع) برای ساخت جامعه حسینی است. وی تصریح کرد: مردم خداجو، ولایی و حسینی از همه نقاط جهان اسلام راهی حضور در اربعین می شوند و جمعیتی 20 میلیونی بزرگترین تجمع مذهبی برای پیشبرد نهضت حسینی است. عضو مجلس خبرگان رهبری خوزستان در پایان گفت: پیاده روی اربعین هر سال عظمت و مجد بزرگی پیدا می کند و به نظر می رسد که معرفت، عشق، محبت و لبیک گویی به امام حسین (ع) در این موقعیت جهانی یک کرامت حسینی است که نصیب افراد می شود.

حاشیه بازدید از مرز چذابه اظهار داشت: ارزش راهپیمایی اربعین حسینی در حد یک ارتش 20 میلیونی برای مقابله با آمریکا و صهیونیسم و تهاجم فرهنگی دشمن است.
وی در ادامه با اشاره به فرمایش امام راحل که “محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته” گفت: این زیارت و راهپیمایی اربعین تجدید عهد و پیمان با آرمان های امام حسین (ع) برای ساخت جامعه حسینی است.

وی تصریح کرد: مردم خداجو، ولایی و حسینی از همه نقاط جهان اسلام راهی حضور در اربعین می شوند و جمعیتی 20 میلیونی بزرگترین تجمع مذهبی برای پیشبرد نهضت حسینی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری خوزستان در پایان گفت: پیاده روی اربعین هر سال عظمت و مجد بزرگی پیدا می کند و به نظر می رسد که معرفت، عشق، محبت و لبیک گویی به امام حسین (ع) در این موقعیت جهانی یک کرامت حسینی است که نصیب افراد می شود.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید