زائران از حال و هوای اربعین می گویند

5/5

ایلام-زائران در مرز مهران از حال و هوای اربعین حسینی می گویند.

ایلام-زائران در مرز مهران از حال و هوای اربعین حسینی می گویند. به گزارش خبرنگار مهر، زائران اربعین با شوق و اشتیاق فراوان در حال تردد از مرز مهران به سوی کربلا هستند، در پایانه مرزی مهران، زیبایی های حضور صدها هزار نفر از عاشقان پسر فاطمه زهرا (س) در مرز مهران به حدی است که زبان ها از بیان آن قاصر و چشم ها از انعکاس آن عاجز و ناتوانند. همه آمده اند تا با قربانی کردن نفس خود پیمانی دیگر با حسین بن علی (ع) ببندند که سرباز فرزندش حجت بن الحسن (عج) خواهند بود تا انتقام دستان قلم شده ابالفضل العباس (ع) را از باز ستانده و یزیدیان زمان تصور نکنند می توانند بار دیگر عاشورایی دیگر را تکرار کنند. طی سال های اخیر این مراسم معنوی بار دیگر قدرت و عظمت شیعیان را در چشم جهانیان متبلور کرد و نشان داد محبان خاندان عصمت و طهارت (ع) برای دفاع از حریم فرزندان فاطمه حاضرند مرزها را در نوردیده و اجازه ندهند کوچکترین خدشه و جسارتی به اماکن مقدس شیعیان وارد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، زائران اربعین با شوق و اشتیاق فراوان در حال تردد از مرز مهران به سوی کربلا هستند، در پایانه مرزی مهران، زیبایی های حضور صدها هزار نفر از عاشقان پسر فاطمه زهرا (س) در مرز مهران به حدی است که زبان ها از بیان آن قاصر و چشم ها از انعکاس آن عاجز و ناتوانند.

همه آمده اند تا با قربانی کردن نفس خود پیمانی دیگر با حسین بن علی (ع) ببندند که سرباز فرزندش حجت بن الحسن (عج) خواهند بود تا انتقام دستان قلم شده ابالفضل العباس (ع) را از باز ستانده و یزیدیان زمان تصور نکنند می توانند بار دیگر عاشورایی دیگر را تکرار کنند.

طی سال های اخیر این مراسم معنوی بار دیگر قدرت و عظمت شیعیان را در چشم جهانیان متبلور کرد و نشان داد محبان خاندان عصمت و طهارت (ع) برای دفاع از حریم فرزندان فاطمه حاضرند مرزها را در نوردیده و اجازه ندهند کوچکترین خدشه و جسارتی به اماکن مقدس شیعیان وارد شود.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید