خدمت‌رسانی اوقاف به زائران تا 3 روز پس از اربعین ادامه دارد

5/5

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف با بیان اینکه ۷۴ موکب برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه طراحی‌شده بود، گفت: موکب‌های اوقاف تا سه روز و در برخی نقاط حتی تا پنج روز بعد از اربعین به زائران خدمات‌رسانی را ادامه خواهند داد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف با بیان اینکه ۷۴ موکب برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه طراحی‌شده بود، گفت: موکب‌های اوقاف تا سه روز و در برخی نقاط حتی تا پنج روز بعد از اربعین به زائران خدمات‌رسانی را ادامه خواهند داد. به گزارش دیوان اقتصاد، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی؛ معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف درباره خدمت‌رسانی سازمان اوقاف به زائران اربعین حسینی اظهار کرد: موکب‌های سازمان اوقاف تا سه روز و در برخی نقاط حتی تا پنج روز بعد از اربعین به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند. وی یکی از وظایف سازمان اوقاف را اجرای امینانه نیات واقفان دانست و گفت: بیشتر فعالیت‌های این سازمان در اربعین بر اساس مشارکت‌های مردمی و اجرای نیات واقفان بوده است. معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف خاطرنشان کرد: ۷۴ موکب برای این ایام از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه دایر ‌شده بود. حجت‌الاسلام شرفخانی با اشاره به اینکه درزمینهٔ اسکان، پذیرایی و فعالیت‌های فرهنگی هم در سطح امامزادگان در مسیر منتهی به مرزها و هم در عراق فعالیت‌های خوبی انجام‌شده است، تصریح کرد: درزمینه اسکان هر شب تعداد قابل‌توجهی از زائران اربعین حسینی (ع) بهره‌مند می‌شوند. وی معرفت افزایی و ترویج زیارت با معرفت را مهم‌ترین فعالیت اوقاف و امور خیریه در کنار تمام فعالیت‌های دیگر دانست و یادآور شد: ۲۰۳ مُبلغ نیز از حوزه علمیه قم به این مراسم اعزام شدند و برنامه‌هایی همانند اقامه نماز، پاسخ به سؤالات شرعی و همچنین گفتمان‌های دینی برپا شد. حجت‌الاسلام شرفخانی با اشاره به توزیع محصولات فرهنگی در این ایام در بین زائران گفت: این برنامه با استقبال خوبی مواجه شد

به گزارش دیوان اقتصاد، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی؛ معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف درباره خدمت‌رسانی سازمان اوقاف به زائران اربعین حسینی اظهار کرد: موکب‌های سازمان اوقاف تا سه روز و در برخی نقاط حتی تا پنج روز بعد از اربعین به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی یکی از وظایف سازمان اوقاف را اجرای امینانه نیات واقفان دانست و گفت: بیشتر فعالیت‌های این سازمان در اربعین بر اساس مشارکت‌های مردمی و اجرای نیات واقفان بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف خاطرنشان کرد: ۷۴ موکب برای این ایام از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه دایر ‌شده بود.

حجت‌الاسلام شرفخانی با اشاره به اینکه درزمینهٔ اسکان، پذیرایی و فعالیت‌های فرهنگی هم در سطح امامزادگان در مسیر منتهی به مرزها و هم در عراق فعالیت‌های خوبی انجام‌شده است، تصریح کرد: درزمینه اسکان هر شب تعداد قابل‌توجهی از زائران اربعین حسینی (ع) بهره‌مند می‌شوند.

وی معرفت افزایی و ترویج زیارت با معرفت را مهم‌ترین فعالیت اوقاف و امور خیریه در کنار تمام فعالیت‌های دیگر دانست و یادآور شد: ۲۰۳ مُبلغ نیز از حوزه علمیه قم به این مراسم اعزام شدند و برنامه‌هایی همانند اقامه نماز، پاسخ به سؤالات شرعی و همچنین گفتمان‌های دینی برپا شد.

حجت‌الاسلام شرفخانی با اشاره به توزیع محصولات فرهنگی در این ایام در بین زائران گفت: این برنامه با استقبال خوبی مواجه شد

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید