عملکرد رسانه ملی در آگاه‌سازی زائران اربعین قابل تحسین بود

5/5

وزیر كشور در حاشیه بازدید از مرز مهران از تلاش صدا و سیما در اطلاع‌رسانی در زمینه حضور زائران اربعین 96 در عراق قدردانی كرد.

وزیر كشور در حاشیه بازدید از مرز مهران از تلاش صدا و سیما در اطلاع‌رسانی در زمینه حضور زائران اربعین 96 در عراق قدردانی كرد. به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور كه برای بازدید از مرز مهران و روند بازگشت آخرین زائران اربعین به كشور به استان ایلام سفر كرده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: الحمدلله با برنامه‌ریزی بسیار خوبی كه امسال داشتیم و همكاری بسیار عالی همه دستگاه‌های اجرایی، توانستیم مراسم اربعین بسیار خوبی را برگزار كنیم. وزیر كشور تصریح كرد: تلاش اعضای شورای محترم تامین، دستگاه‌های اجرایی، استانداران محترم، فرمانداران و بالاخص مردم در كنار اطلاع رسانی خوبی كه صدا و‌سیما داشت، باعث شد امسال، تردد زائران با هیچ مشكلی رو به رو نباشد. وی برنامه‌های صدا و سیما برای آگاه‌سازی زائران را پیش از آغاز راهپیمایی اربعین، در مرزهای كشور هنگام ورود و خروج زائران و حتی در عراق، بسیار موثر در این روند توصیف و از صدا و سیما به خاطر این حجم از تبلیغات روشنگرانه تشكر كرد. رحمانی فضلی گفت: صدا و سیما هم برنامه‌های مناسبتی خوبی داشت و هم با اطلاع‌رسانی درباره قوانین خروج از كشور، زائران را به خوبی از روند تردد قانونی آگاه كرد. لازم به ذكر است كه امسال علاوه بر صدها برنامه تولیدی و خبری كه پیش از آغاز راهپیمایی اربعین در شبكه‌های مختلف رادیو و تلویزیون پخش شد، بیش از 60 واحد سیار و SNG، بیش از 100 گزارشگر و برنامه‌ساز و 33 گروه مستندساز از مراكز استان‌ها به عراق اعزام شدند و رسانه ملی، مسیر نجف تا كربلا را پوشش كامل رسانه‌ای داد. رادیو اربعین امسال تا عمق خاك عراق هم گسترش داشت و شبكه‌های عراقی نیز بیش از گذشته به پوشش این راهپیمایی اقدام كردند و بیش از 200 شبكه زیرمجموعه اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی این حركت عظیم را پوشش دادند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور كه برای بازدید از مرز مهران و روند بازگشت آخرین زائران اربعین به كشور به استان ایلام سفر كرده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: الحمدلله با برنامه‌ریزی بسیار خوبی كه امسال داشتیم و همكاری بسیار عالی همه دستگاه‌های اجرایی، توانستیم مراسم اربعین بسیار خوبی را برگزار كنیم.

وزیر كشور تصریح كرد: تلاش اعضای شورای محترم تامین، دستگاه‌های اجرایی، استانداران محترم، فرمانداران و بالاخص مردم در كنار اطلاع رسانی خوبی كه صدا و‌سیما داشت، باعث شد امسال، تردد زائران با هیچ مشكلی رو به رو نباشد.

وی برنامه‌های صدا و سیما برای آگاه‌سازی زائران را پیش از آغاز راهپیمایی اربعین، در مرزهای كشور هنگام ورود و خروج زائران و حتی در عراق، بسیار موثر در این روند توصیف و از صدا و سیما به خاطر این حجم از تبلیغات روشنگرانه تشكر كرد.

رحمانی فضلی گفت: صدا و سیما هم برنامه‌های مناسبتی خوبی داشت و هم با اطلاع‌رسانی درباره قوانین خروج از كشور، زائران را به خوبی از روند تردد قانونی آگاه كرد.

لازم به ذكر است كه امسال علاوه بر صدها برنامه تولیدی و خبری كه پیش از آغاز راهپیمایی اربعین در شبكه‌های مختلف رادیو و تلویزیون پخش شد، بیش از 60 واحد سیار و SNG، بیش از 100 گزارشگر و برنامه‌ساز و 33 گروه مستندساز از مراكز استان‌ها به عراق اعزام شدند و رسانه ملی، مسیر نجف تا كربلا را پوشش كامل رسانه‌ای داد.

رادیو اربعین امسال تا عمق خاك عراق هم گسترش داشت و شبكه‌های عراقی نیز بیش از گذشته به پوشش این راهپیمایی اقدام كردند و بیش از 200 شبكه زیرمجموعه اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی این حركت عظیم را پوشش دادند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید