جا به جایی ۱۴۸۰۰زائر زنجانی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی

5/5

زنجان- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از جا به جایی ۱۴۸۰۰زائر زنجانی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی خبرداد.

زنجان- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از جا به جایی ۱۴۸۰۰زائر زنجانی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی خبرداد. به گزارش خبرنگار مهر، ایرج دست نشان شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: از ۲۹ مهرماه تا ۲۱ آبان ۴۵۶ سفر برای جابه جایی ۱۴ هزار و ۸۰۰ زائر به مهران و نجف انجام شد. وی اظهار کرد: برای جا به جایی زائرین زنجانی از زنجان به مرز مهران و کشور عراق و بالعکس بیش از ۳۱۵ دستگاه اتوبوس فعال بود. مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تاکید کرد: خوشبختانه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان نسبت به جا به جایی زائرین هیچ گونه مشکلی نداشت و با آرامش این سفر ها انجام شده است. دست نشان گفت: در حال حاضر بازگشت زائرین آغاز شده است و خوشبختانه تاکنون تمام زائرین با سلامت و امنیت به شهرهای خود رسیدند. وی ابراز کرد: در ایام اربعین ارائه سرویس‎های دربستی استان زنجان به مناطق مختلف کشور ممنوع بود و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از حداکثر ناوگان عمومی برای ایاب و ذهاب زائران حسینی استفاده کرد و سازمان بر تأمین امکانات موردنیاز چون آب گرم و سیستم گرمایشی برای زائران تأکید جدی داشت. مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان تصریح کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای فراهم کردن سفری ایمن برای زائران اربعین مدیریت لازم را در دستور کار قرار داده بود و خوشبختانه این مهم به خوبی محقق شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج دست نشان شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: از ۲۹ مهرماه تا ۲۱ آبان ۴۵۶ سفر برای جابه جایی ۱۴ هزار و ۸۰۰ زائر به مهران و نجف انجام شد.

وی اظهار کرد: برای جا به جایی زائرین زنجانی از زنجان به مرز مهران و کشور عراق و بالعکس بیش از ۳۱۵ دستگاه اتوبوس فعال بود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تاکید کرد: خوشبختانه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان نسبت به جا به جایی زائرین هیچ گونه مشکلی نداشت و با آرامش این سفر ها انجام شده است.

دست نشان گفت: در حال حاضر بازگشت زائرین آغاز شده است و خوشبختانه تاکنون تمام زائرین با سلامت و امنیت به شهرهای خود رسیدند.

وی ابراز کرد: در ایام اربعین ارائه سرویس‎های دربستی استان زنجان به مناطق مختلف کشور ممنوع بود و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از حداکثر ناوگان عمومی برای ایاب و ذهاب زائران حسینی استفاده کرد و سازمان بر تأمین امکانات موردنیاز چون آب گرم و سیستم گرمایشی برای زائران تأکید جدی داشت.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان تصریح کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای فراهم کردن سفری ایمن برای زائران اربعین مدیریت لازم را در دستور کار قرار داده بود و خوشبختانه این مهم به خوبی محقق شد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید