استان های معین برای خدمات رسانی به زائران اربعین کماکان در قصرشیرین حضور دارند

5/5

فرماندار قصرشیرین گفت: استان های معین که به منظور خدمات رسانی به زائران اربعین در مرز رسمی خسروی استقرار یافته اند، کماکان در این مرز حضور دارند و در صورت بازگشایی این مرز بین المللی آماده خدمت رسانی به زائران هستند.

فرماندار قصرشیرین گفت: استان های معین که به منظور خدمات رسانی به زائران اربعین در مرز رسمی خسروی استقرار یافته اند، کماکان در این مرز حضور دارند و در صورت بازگشایی این مرز بین المللی آماده خدمت رسانی به زائران هستند. به گزارش الوند خبر، به نقل از خبرگزاری جمهوری اسلامی؛ فرامرز اکبری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امکانات استان هایی که معین ما نیستند از جمله قزوین و همچنین بخشی از امکانات مردمی سایر استان های غیرمعین به دلیل خدمات رسانی به زائران، به مرز مهران منتقل می شود. وی اظهار کرد: امکانات و موکب های استان های معین و همچنین امکانات بخش دولتی برای خدمات رسانی به زائران کماکان در قصرشیرین مستقر است. فرماندار قصرشیرین بیان کرد: چنانچه ظرف 2 روز آینده مرز رسمی خسروی بازگشایی نشود، به صلاحدید مسئولان بخشی از امکانات استان های معین برای خدمات رسانی به زائران، به مرز مهران منتقل می شود. اکبری ادامه داد: مسئولان عالیرتبه کشورمان برای بازگشایی مرز رسمی خسروی با تمام قدرت در تلاشند تا شاهد تردد زائران از این مرز رسمی به عتبات عالیات باشیم.

به گزارش الوند خبر، به نقل از خبرگزاری جمهوری اسلامی؛ فرامرز اکبری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امکانات استان هایی که معین ما نیستند از جمله قزوین و همچنین بخشی از امکانات مردمی سایر استان های غیرمعین به دلیل خدمات رسانی به زائران، به مرز مهران منتقل می شود.

وی اظهار کرد: امکانات و موکب های استان های معین و همچنین امکانات بخش دولتی برای خدمات رسانی به زائران کماکان در قصرشیرین مستقر است.

فرماندار قصرشیرین بیان کرد: چنانچه ظرف 2 روز آینده مرز رسمی خسروی بازگشایی نشود، به صلاحدید مسئولان بخشی از امکانات استان های معین برای خدمات رسانی به زائران، به مرز مهران منتقل می شود.

اکبری ادامه داد: مسئولان عالیرتبه کشورمان برای بازگشایی مرز رسمی خسروی با تمام قدرت در تلاشند تا شاهد تردد زائران از این مرز رسمی به عتبات عالیات باشیم.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید