موکب های بانک ملت میزبان زائران حسینی

5/5

سه موکب پذیرایی در ایام اربعین حسینی در نقاط مرزی کشور توسط بانک ملت برپا شده است.

سه موکب پذیرایی در ایام اربعین حسینی در نقاط مرزی کشور توسط بانک ملت برپا شده است. مسعود نصر اصفهانی، مدیر کل روابط عمومی بانک ملت از برپایی سه موکب پذیرایی از زوار و عزاداران حسینی و تمهیدات ویژه بانکی در ایام اربعین حسینی در نقاط مرزی کشور خبر داد. مدیر روابط عمومی بانک ملت افزود: موکب های بانک ملت در دو نقطه مرزی مهران و شلمچه و همچنین موکب مشارکتی بانک ها در مرز خسروی از هموطنان گرامی و زواری که قصد عزیمت به کشور عراق و شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی را دارند با اقلام غذایی و هدایای فرهنگی پذیرایی خواهند کرد. نصر اصفهانی ضمن اشاره به توجه بانک ملت به امور فرهنگی و مسئولیت های اجتماعی، اضافه کرد: این موکب ها از یک هفته قبل از روز اربعین در مبادی خروجی کشور فعال می شوند و در کنار اقلام خوراکی، هدایای فرهنگی ویژه ای نیز جهت اهدا به زائران گرامی تدارک دیده ایم. نصر اصفهانی در پاسخ به سوالی درباره خدمات بانکی قابل ارایه توسط بانک ملت در ایام مذکور گفت: 4 دستگاه خودپرداز سیار بانک ملت به مرزهای خسروی، مهران، شلمچه و چذابه اعزام شده اند که هر یک از دستگاه ها به دو پایانه خودپرداز مجهز شده اند. همچنین برای تسهیل برداشت وجوه نقد از دستگاه ها، سقف برداشت به 5 میلیون ریال افزایش داده شده است. مدیر روابط عمومی بانک ملت افزود: برای خدمت رسانی بیشتر به ز وار گ رامی، 13 شعبه و باجه این بانک در 3 استان مرزی خوزستان، کرمانشاه و ایلام فعالیت کشیک خواهند داشت که همه این شعب و باجه ها به دستگاه صدور کارت بانکی یا همان آنی کارت ملت مجهز هستند.

مسعود نصر اصفهانی، مدیر کل روابط عمومی بانک ملت از برپایی سه موکب پذیرایی از زوار و عزاداران حسینی و تمهیدات ویژه بانکی در ایام اربعین حسینی در نقاط مرزی کشور خبر داد.
مدیر روابط عمومی بانک ملت افزود: موکب های بانک ملت در دو نقطه مرزی مهران و شلمچه و همچنین موکب مشارکتی بانک ها در مرز خسروی از هموطنان گرامی و زواری که قصد عزیمت به کشور عراق و شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی را دارند با اقلام غذایی و هدایای فرهنگی پذیرایی خواهند کرد.
نصر اصفهانی ضمن اشاره به توجه بانک ملت به امور فرهنگی و مسئولیت های اجتماعی، اضافه کرد: این موکب ها از یک هفته قبل از روز اربعین در مبادی خروجی کشور فعال می شوند و در کنار اقلام خوراکی، هدایای فرهنگی ویژه ای نیز جهت اهدا به زائران گرامی تدارک دیده ایم.
نصر اصفهانی در پاسخ به سوالی درباره خدمات بانکی قابل ارایه توسط بانک ملت در ایام مذکور گفت: 4 دستگاه خودپرداز سیار بانک ملت به مرزهای خسروی، مهران، شلمچه و چذابه اعزام شده اند که هر یک از دستگاه ها به دو پایانه خودپرداز مجهز شده اند. همچنین برای تسهیل برداشت وجوه نقد از دستگاه ها، سقف برداشت به 5 میلیون ریال افزایش داده شده است.
مدیر روابط عمومی بانک ملت افزود: برای خدمت رسانی بیشتر به ز وار گ رامی، 13 شعبه و باجه این بانک در 3 استان مرزی خوزستان، کرمانشاه و ایلام فعالیت کشیک خواهند داشت که همه این شعب و باجه ها به دستگاه صدور کارت بانکی یا همان آنی کارت ملت مجهز هستند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید