ارائه آموزش های بهداشت و محیط به 234 موکب ایرانی در عراق

5/5

مسئول تیم اعزامی بهداشت محیط وزارت بهداشت و هلال احمر به عراق در برنامه اربعین از آموزش های بهداشت محیط به 234 موکب ایرانی در عراق خبر داد.

مسئول تیم اعزامی بهداشت محیط وزارت بهداشت و هلال احمر به عراق در برنامه اربعین از آموزش های بهداشت محیط به 234 موکب ایرانی در عراق خبر داد. سید رضا غلامی در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر با اشاره به شناسایی 234 موکب ایرانی در کربلا به اهم فعالیت بهداشت محیط در عراق اربعین اشاره کرد و گفت: برگزاری جلسه آموزشی برای مسئولین و خدمه های مواکباز برنامه ها است و هزار و 598 خدمه و مسئولان مواکب آموزش دیدند. وی شمار بازدید از مواکب ایرانی را 904 مورد اعلام کرد و گفت: 727 هزار لیتر آب طی 228 مورد کلرزنی شد و به شش هزار و 58 زائر آموزش های لازم داده و 28 کیلوگرم مواد غذایی نیز معدوم شد. غلامی ادامه داد: تیم بهداشت محیط علاوه بر کنترل بهداشت محیطی نسبت به آموزش زائرین به صورت گروهی و چهره به چهره اقدام می کنند و از اول برنامه در عراق تاکنون 21 هزار و 408 نفر زائر آموزش بهداشت محیطی دیدند واین آموزس بیشتر باحضور همکاران بهداشت محیط در موکب ها و بین صلاتین با هماهنگی مدیران و ائمه جماعت موکب ها انجام می شود.

سید رضا غلامی در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر با اشاره به شناسایی 234 موکب ایرانی در کربلا به اهم فعالیت بهداشت محیط در عراق اربعین اشاره کرد و گفت: برگزاری جلسه آموزشی برای مسئولین و خدمه های مواکباز برنامه ها است و هزار و 598 خدمه و مسئولان مواکب آموزش دیدند.
وی شمار بازدید از مواکب ایرانی را 904 مورد اعلام کرد و گفت: 727 هزار لیتر آب طی 228 مورد کلرزنی شد و به شش هزار و 58 زائر آموزش های لازم داده و 28 کیلوگرم مواد غذایی نیز معدوم شد.
غلامی ادامه داد: تیم بهداشت محیط علاوه بر کنترل بهداشت محیطی نسبت به آموزش زائرین به صورت گروهی و چهره به چهره اقدام می کنند و از اول برنامه در عراق تاکنون 21 هزار و 408 نفر زائر آموزش بهداشت محیطی دیدند واین آموزس بیشتر باحضور همکاران بهداشت محیط در موکب ها و بین صلاتین با هماهنگی مدیران و ائمه جماعت موکب ها انجام می شود.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید