خدمات ویژه امداد خودرو در ایام اربعین در جاده های استان مرکزی

5/5

به گزارش خبرخودرو ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی ازفعالیت 80 نیروی امداد خودرو در ایام اربعین در جاده های استان مرکزی خبرداد.

به گزارش خبرخودرو ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی ازفعالیت 80 نیروی امداد خودرو در ایام اربعین در جاده های استان مرکزی خبرداد. علی زندی‌فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اعلام این خبرافزود: این افراد در قالب چهار شرکت امداد خودرو در سطح جاده‌های استان فعالیت دارند و به زائران و مسافران عتبات عالیات خدمات امدادی ارایه می‌کنند. وی ادامه داد: این شرکت‌ها با آرم، علایم و چراغ‌گردان استاندارد در ایام اربعین برای خدمت رسانی به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) به صورت مداوم در محورهای ارتباطی استان حضور فعال دارند. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: مسافران می توانند با وارد کردن پلاک وسیله نقلیه امداد خودرو در سامانه خودرویی در هر نقطه از کشور از صلاحیت فعالیت این شرکت ها اطمینان حاصل کنند. زندی فر ادامه داد: همچنین مسافران می توانند با استفاده از اپلیکیشن 141 در تلفن همراه نزدیک‌ترین امداد خودروی مجاز را بر روی نقشه کشور یافته و با اطمینان از خدمات آنها بهره مند شوند.

علی زندی‌فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اعلام این خبرافزود: این افراد در قالب چهار شرکت امداد خودرو در سطح جاده‌های استان فعالیت دارند و به زائران و مسافران عتبات عالیات خدمات امدادی ارایه می‌کنند.

وی ادامه داد: این شرکت‌ها با آرم، علایم و چراغ‌گردان استاندارد در ایام اربعین برای خدمت رسانی به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) به صورت مداوم در محورهای ارتباطی استان حضور فعال دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: مسافران می توانند با وارد کردن پلاک وسیله نقلیه امداد خودرو در سامانه خودرویی در هر نقطه از کشور از صلاحیت فعالیت این شرکت ها اطمینان حاصل کنند.

زندی فر ادامه داد: همچنین مسافران می توانند با استفاده از اپلیکیشن 141 در تلفن همراه نزدیک‌ترین امداد خودروی مجاز را بر روی نقشه کشور یافته و با اطمینان از خدمات آنها بهره مند شوند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید