توقیف تجهیزات اینترنت «وای فای» ایران توسط مراکز امنیتی عراق از هم رسان

5/5

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از توقیف تجهیزات اینترنت وای فای ایران توسط مراکز امنیتی عراق خبر داد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از توقیف تجهیزات اینترنت وای فای ایران توسط مراکز امنیتی عراق خبر داد. به گزارش پایگاه خبری هم رسان و به نقل از مهر، محمدجواد آذری جهرمی در صفحه اینستاگرام خود درخصوص ارتباطات زائران اربعین توضیح داد. وی گفت: برای برقراری سرویس وای فای در مسیر نجف به کربلا تلاش زیادی صورت گرفت و متاسفانه هیات اتصالات عراق برغم تعهدات وزارت ارتباطات عراق در این موضوع مجوز لازم را صادر نکرد. وزیر ارتباطات افزود: با وجود پیگیریهای وزیر کشور و بنده و سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق، تجهیزات وای فای توسط مراکز امنیتی عراق توقیف شد. این موضوع در روزهای گذشته اطلاع رسانی شد.

به گزارش پایگاه خبری هم رسان و به نقل از مهر، محمدجواد آذری جهرمی در صفحه اینستاگرام خود درخصوص ارتباطات زائران اربعین توضیح داد.
وی گفت: برای برقراری سرویس وای فای در مسیر نجف به کربلا تلاش زیادی صورت گرفت و متاسفانه هیات اتصالات عراق برغم تعهدات وزارت ارتباطات عراق در این موضوع مجوز لازم را صادر نکرد.
وزیر ارتباطات افزود: با وجود پیگیریهای وزیر کشور و بنده و سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق، تجهیزات وای فای توسط مراکز امنیتی عراق توقیف شد. این موضوع در روزهای گذشته اطلاع رسانی شد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید