۶۰۰ هزار نفر ویزای اربعین دریافت کردند

5/5

رئیس سازمان حج و زیارت از صدور ۶۰۰ هزار ویزای اربعین در کشور از ابتدای فرآیند آغاز ثبت‌نام در سامانه سماح خبر داد.

رئیس سازمان حج و زیارت از صدور ۶۰۰ هزار ویزای اربعین در کشور از ابتدای فرآیند آغاز ثبت‌نام در سامانه سماح خبر داد. به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، حمید محمدی، رئیس سازمان حج و زیارت امروز در جریان بازدید از مرز بین‌المللی مهران اظهار کرد: چهار کنسولگری دائم و ۱۴ کنسولگری موقت در کشور برای صدور ویزا فعال است‌. وی افزود: از ابتدای این فرآیند تاکنون یک میلیون نفر در سامانه سماح ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۶۰۰ هزار نفر موفق به دریافت ویزا شده اند‌. رئیس سازمان حج و زیارت کشور اضافه کرد: ۲۴۷۰ دفتر در سراسر کشور برای ثبت نام زوار پیش‌بینی شده است‌. محمدی با اشاره به اینکه در مرزهای تعیین شده به هیچ وجه ویزا صادر نمی شود از عموم مردم متقاضی خواست به مراکز تعیین شده مراجعه و از حضور در مرزها بدون در دست داشتن روادید خودداری کنند چرا که از خروج آنها از مرز جلوگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، حمید محمدی، رئیس سازمان حج و زیارت امروز در جریان بازدید از مرز بین‌المللی مهران اظهار کرد: چهار کنسولگری دائم و ۱۴ کنسولگری موقت در کشور برای صدور ویزا فعال است‌.
وی افزود: از ابتدای این فرآیند تاکنون یک میلیون نفر در سامانه سماح ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۶۰۰ هزار نفر موفق به دریافت ویزا شده اند‌.
رئیس سازمان حج و زیارت کشور اضافه کرد: ۲۴۷۰ دفتر در سراسر کشور برای ثبت نام زوار پیش‌بینی شده است‌.
محمدی با اشاره به اینکه در مرزهای تعیین شده به هیچ وجه ویزا صادر نمی شود از عموم مردم متقاضی خواست به مراکز تعیین شده مراجعه و از حضور در مرزها بدون در دست داشتن روادید خودداری کنند چرا که از خروج آنها از مرز جلوگیری می‌شود.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید