۳۶۰ دانشجوی جهادگر دانشگاه‌های استان فارس به زائران اربعین خدمت رسانی می‌کنند

5/5

مسئول حرکت ها‌ی جهادی بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه ۳۶۰ نفر از دانشجویان فارس در مراسم پیاده روی اربعین به مردم خدمت رسانی می‌کنند، گفت: امسال چهارمین سال است که این گروه‌های جهادی خادم مردم در پیاده روی اربعین هستند.

مسئول حرکت ها‌ی جهادی بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه ۳۶۰ نفر از دانشجویان فارس در مراسم پیاده روی اربعین به مردم خدمت رسانی می‌کنند، گفت: امسال چهارمین سال است که این گروه‌های جهادی خادم مردم در پیاده روی اربعین هستند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از استان فارس؛‍ میثم فضل الله پور، مسئول حرکت ها‌ی جهادی بسیج دانشجویی فارس در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما ، با بیان اینکه ۳۶۰ نفر از دانشجویان فارس در قالب ۶ گروه جهادی در مراسم پیاده روی اربعین حسینی به مردم خدمت رسانی می‌کنند، بیان داشت: امسال چهارمین سال است که گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی فارس خادم مردم در پیاده روی اربعین هستند. مسئول حرکت‌های جهادی بسیج دانشجویی فارس در ادامه تصریح کرد: این ۶ گروه در قالب‌های موکب داری، اسکان گروه‌های دانشجویی و اعزام دانشجویان به زائرین اربعین حسینی خدمت رسانی می کنند. فضل الله پور با بیان اینکه یکی از گروه‌های جهادی نظافت بین مسیر ۱۰۰ عمود را بر عهده گرفته است، افزود: کمپ درمانی بین مسیر، مبحث فرهنگی بین مسیر نیز از دیگر کارهای گروه‌های جهادی است. وی با تاکید بر اینکه این خدمت رسانی دانشجوی بسیجی به زائران یک نوع تبلیغ فرهنگی است عنوان کرد: بسیج دانشجویی پذیرای فعالیت‌های جهادی دانشجویان نه تن‌ها در بحث اربعین بلکه در تعطیلات آخر هفته، تابستان و ایام عید نوروز است و این کار بخاطر اینکه کار انسان دوستانه و خدا پسندانه است یک حرکت پربرکت است. وی در پایان خطاب به دانشجویانی که قصد شرکت در گروه‌های جهادی را دارند، بیان کرد: دانشجویان می‌توانند برای شروع فعالیت‌های خود در گروه‌های جهادی به دفاتر بسیج دانشجویی مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از استان فارس؛‍ میثم فضل الله پور، مسئول حرکت ها‌ی جهادی بسیج دانشجویی فارس در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما ، با بیان اینکه ۳۶۰ نفر از دانشجویان فارس در قالب ۶ گروه جهادی در مراسم پیاده روی اربعین حسینی به مردم خدمت رسانی می‌کنند، بیان داشت: امسال چهارمین سال است که گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی فارس خادم مردم در پیاده روی اربعین هستند.

مسئول حرکت‌های جهادی بسیج دانشجویی فارس در ادامه تصریح کرد: این ۶ گروه در قالب‌های موکب داری، اسکان گروه‌های دانشجویی و اعزام دانشجویان به زائرین اربعین حسینی خدمت رسانی می کنند.

فضل الله پور با بیان اینکه یکی از گروه‌های جهادی نظافت بین مسیر ۱۰۰ عمود را بر عهده گرفته است، افزود: کمپ درمانی بین مسیر، مبحث فرهنگی بین مسیر نیز از دیگر کارهای گروه‌های جهادی است.

وی با تاکید بر اینکه این خدمت رسانی دانشجوی بسیجی به زائران یک نوع تبلیغ فرهنگی است عنوان کرد: بسیج دانشجویی پذیرای فعالیت‌های جهادی دانشجویان نه تن‌ها در بحث اربعین بلکه در تعطیلات آخر هفته، تابستان و ایام عید نوروز است و این کار بخاطر اینکه کار انسان دوستانه و خدا پسندانه است یک حرکت پربرکت است.

وی در پایان خطاب به دانشجویانی که قصد شرکت در گروه‌های جهادی را دارند، بیان کرد: دانشجویان می‌توانند برای شروع فعالیت‌های خود در گروه‌های جهادی به دفاتر بسیج دانشجویی مراجعه کنند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید