ارائه کامل‌ترین خدمات بانکی به زائران اربعین حسینی در مرزهای خوزستان

5/5

رییس سرپرستی حوزه خوزستان بانک شهر گفت: درحال حاضر کامل‌ترین و به‌روزترین خدمات بانکی به زائران اربعین حسینی در مرزهای استان خوزستان ارایه می‌شود.

رییس سرپرستی حوزه خوزستان بانک شهر گفت: درحال حاضر کامل‌ترین و به‌روزترین خدمات بانکی به زائران اربعین حسینی در مرزهای استان خوزستان ارایه می‌شود. به گزارش سرویس بازار ایسنا، فرید جلالی عزیزپور رییس سرپرستی حوزه خوزستان بانک شهر با بیان این مطلب اظهارکرد: این بانک با راه‌اندازی چندین واحد خدماتی در پایانه مرزی چذابه، استقرار سه دستگاه پیشخوان شهرنت و خودپردازهای سیار درحال خدمت‌رسانی به هموطنان است. وی با بیان اینکه خدمات بانکی به زائران تا چند روز پس از برگزاری مراسم اربعین حسینی ادامه دارد، افزود: به منظور ارایه خدمات مطلوب و به‌موقع به زائران علاوه بر آمادگی شعب و پیشخوان‌های شهرنت در شهرهای آبادان و خرمشهر، دو دستگاه خودپرداز سیار، پنج دستگاه خودپرداز ثابت و یک دستگاه وب‌کیوسک در شلمچه فعالیت می‌کنند. رییس سرپرستی حوزه خوزستان بانک شهر تصریح کرد: البته در مسیر زائران عبوری از این استان علاوه بر پیشخوان‌های مستقر در شهر اهواز، پیشخوان‌های استقرار یافته در شهرهای شوش و اندیمشک نیز به صورت تمام وقت آمادگی ارایه خدمات به زائران اربعین را دارند. جلالی ادامه داد: در استان خوزستان در مجموع علاوه بر شعب بانک شهر، تعداد ۵۶ دستگاه خودپرداز، آمادگی کامل برای ارایه خدمات بانکی در ایام اربعین را دارند. وی بیان کرد: راهبران بانک شهر در محل استقرار خودپردازها حضور داشته و برای هرگونه راهنمایی و پاسخگویی آمادگی دارند. جلالی در ادامه اظهارکرد: همچنین این بانک نسبت به راه‌اندازی و برپایی دو موکب در محل مرزهای چذابه و شلمچه برای پذیرایی از زائران اقدام کرده که آماده خدمت و ارایه اطلاعات بانکی مورد نیاز در سفر هستند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، فرید جلالی عزیزپور رییس سرپرستی حوزه خوزستان بانک شهر با بیان این مطلب اظهارکرد: این بانک با راه‌اندازی چندین واحد خدماتی در پایانه مرزی چذابه، استقرار سه دستگاه پیشخوان شهرنت و خودپردازهای سیار درحال خدمت‌رسانی به هموطنان است.

وی با بیان اینکه خدمات بانکی به زائران تا چند روز پس از برگزاری مراسم اربعین حسینی ادامه دارد، افزود: به منظور ارایه خدمات مطلوب و به‌موقع به زائران علاوه بر آمادگی شعب و پیشخوان‌های شهرنت در شهرهای آبادان و خرمشهر، دو دستگاه خودپرداز سیار، پنج دستگاه خودپرداز ثابت و یک دستگاه وب‌کیوسک در شلمچه فعالیت می‌کنند.

رییس سرپرستی حوزه خوزستان بانک شهر تصریح کرد: البته در مسیر زائران عبوری از این استان علاوه بر پیشخوان‌های مستقر در شهر اهواز، پیشخوان‌های استقرار یافته در شهرهای شوش و اندیمشک نیز به صورت تمام وقت آمادگی ارایه خدمات به زائران اربعین را دارند.

جلالی ادامه داد: در استان خوزستان در مجموع علاوه بر شعب بانک شهر، تعداد ۵۶ دستگاه خودپرداز، آمادگی کامل برای ارایه خدمات بانکی در ایام اربعین را دارند.

وی بیان کرد: راهبران بانک شهر در محل استقرار خودپردازها حضور داشته و برای هرگونه راهنمایی و پاسخگویی آمادگی دارند.

جلالی در ادامه اظهارکرد: همچنین این بانک نسبت به راه‌اندازی و برپایی دو موکب در محل مرزهای چذابه و شلمچه برای پذیرایی از زائران اقدام کرده که آماده خدمت و ارایه اطلاعات بانکی مورد نیاز در سفر هستند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید