۲۷۳ دفتر کارگزاری در استان ثبت نام زائران پیاده اربعین حسینی (ع) را بر عهده دارند

5/5

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سید جواد حسینی در جلسه ستاد استانی هماهنگی اربعین با تاکید بر این که زائران نیاز به حضور در کنسولگری عراق برای درخواست ویزا ندارند؛ افزود: باید اطلاع رسانی های لازم برای چگونگی ثبت نام در سامانه ملی ار بعین حسینی ( سماح) و کارگزاری های مورد تایید در مشهد و شهرستان ها انجام شود. وی تاکید کرد: برخورد با دلالان و سودجویان از جمله مواردی است که باید مورد توجه متولیان امر و دست اندرکاران قرار داشته باشد. سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی، هماهنگی لازم برای رفع موانع اسکان و تغذیه کربلا و سامرا را خاطر نشان و عنوان کرد: 50 موکب برای ارائه خدمات در نجف، کربلا ، کاظمین و سامرا آماده پذیرایی از زائران است که سهم استان 65 هزار نفر تعیین شده است. حسینی با بیان این که تلاش بر اعزام شبه کاروانی است، گفت: در خصوص زائران خارجی نیز باید به صورت مرز تا مرز عملیاتی شود. وی تاکید کرد: با توجه به نوسانات قیمت ارز در کشور و به منظور کاهش هزینه ها، باید تلاش شود تا مایحتاج مورد نیاز در ایران تهیه و اعزام شود. سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی توجه به موضوعات فرهنگی زائران را ضروری دانست و خواستار برنامه ریزی برای حضور فعال روحانیون در موکب ها شد. حسینی از اربعین حسینی (ع) به عنوان بزرگترین مانور دینی مسلمانان یاد کرد و گفت: دشمن تلاش می کند تا این تجلی گاه وحدت را بر هم زند و یا نگذارد به بهترین شکل برگزار شود. وی آلوده جلوه دادن دامان زائران مسلمان خارجی با القا تبلیغات ناصحیح و حمله به کنسولگری ایران در بصره در آستانه اربعین حسینی (ع) را در این راستا دانست. گفتنی است؛ برنامه ریزی برای برپایی ایستگاه های اسکان و تغذیه در مرز شلمچه و دوغارون برای زائران افغانستانی که قصد سفر به کربلا دارند؛ از دیگر تاکیدات معاون استاندار در این جلسه بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سید جواد حسینی در جلسه ستاد استانی هماهنگی اربعین با تاکید بر این که زائران نیاز به حضور در کنسولگری عراق برای درخواست ویزا ندارند؛ افزود: باید اطلاع رسانی های لازم برای چگونگی ثبت نام در سامانه ملی ار بعین حسینی ( سماح) و کارگزاری های مورد تایید در مشهد و شهرستان ها انجام شود.

وی تاکید کرد: برخورد با دلالان و سودجویان از جمله مواردی است که باید مورد توجه متولیان امر و دست اندرکاران قرار داشته باشد.

سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی، هماهنگی لازم برای رفع موانع اسکان و تغذیه کربلا و سامرا را خاطر نشان و عنوان کرد: 50 موکب برای ارائه خدمات در نجف، کربلا ، کاظمین و سامرا آماده پذیرایی از زائران است که سهم استان 65 هزار نفر تعیین شده است.

حسینی با بیان این که تلاش بر اعزام شبه کاروانی است، گفت: در خصوص زائران خارجی نیز باید به صورت مرز تا مرز عملیاتی شود.

وی تاکید کرد: با توجه به نوسانات قیمت ارز در کشور و به منظور کاهش هزینه ها، باید تلاش شود تا مایحتاج مورد نیاز در ایران تهیه و اعزام شود.

سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی توجه به موضوعات فرهنگی زائران را ضروری دانست و خواستار برنامه ریزی برای حضور فعال روحانیون در موکب ها شد.

حسینی از اربعین حسینی (ع) به عنوان بزرگترین مانور دینی مسلمانان یاد کرد و گفت: دشمن تلاش می کند تا این تجلی گاه وحدت را بر هم زند و یا نگذارد به بهترین شکل برگزار شود.

وی آلوده جلوه دادن دامان زائران مسلمان خارجی با القا تبلیغات ناصحیح و حمله به کنسولگری ایران در بصره در آستانه اربعین حسینی (ع) را در این راستا دانست.

گفتنی است؛ برنامه ریزی برای برپایی ایستگاه های اسکان و تغذیه در مرز شلمچه و دوغارون برای زائران افغانستانی که قصد سفر به کربلا دارند؛ از دیگر تاکیدات معاون استاندار در این جلسه بود.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید