جلسه ستاد شورای راهبری فعالیت های قرآنی اربعین تشکیل شد

5/5

به گزارش خبرنگار مهر؛ جلسه ستاد شورای راهبری فعالیت‌های قرآنی اربعین، روز گذشته ۱۸ شهریورماه در محل شورای عالی قرآن برگزار شد. در این جلسه آقایان سیدعلی سرابی، قائم مقام شورای عالی قرآن، حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور و مسئول کارگروه قرآن کمیته فرهنگی ستاد اربعین، محمدتقی میرزاجانی، رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن، سیدمحمد موجانی، دبیر کارگروه قرآن کمیته فرهنگی ستاد اربعین،سعید رحمانی، نماینده قاریان اعزامی به موسم اربعین در سال ۹۷ و رحیم قربانی، نماینده گروه‌های تواشیح اعزامی به اربعین ۹۷ حضور داشتند. بر اساس این گزارش، بحث، بررسی و تبادل نظر پیرامون ظرفیت‌های قرآنی احصاء شده اربعین در سال‌های گذشته، شرایط محیطی متفاوت سفر اربعین و لزوم داشتن روحیه صبر و بردباری زائرین دراین سفر که رنج و مصائب متحمل شده از سوی اهل بیت علیهم السلام را در زیارت اربعین تداعی می‌کند و … از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود. همچنین تصمیم گیری در خصوص فراخوان ثبت نام و دعوت از قاریان و گروه‌های تواشیح علاقه مند به حضور در موسم اربعین، شرایط و نحوه ثبت نام و…، مهم‌ترین دستور این جلسه بود که طی آن مقرر شد، این فراخوان به صورت رسمی از فردا، همزمان با اول محرم الحرام از پایگاه اطلاع رسانی این نهادقرآنی ، اعلام خواهد شد. همچنین قاریان، حافظان، گروه‌های تواشیح و فعالان قرآنی، ضمن اطلاع از شرایط ، تا پایان شهریورماه می توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

به گزارش خبرنگار مهر؛ جلسه ستاد شورای راهبری فعالیت‌های قرآنی اربعین، روز گذشته ۱۸ شهریورماه در محل شورای عالی قرآن برگزار شد.

در این جلسه آقایان سیدعلی سرابی، قائم مقام شورای عالی قرآن، حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور و مسئول کارگروه قرآن کمیته فرهنگی ستاد اربعین، محمدتقی میرزاجانی، رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن، سیدمحمد موجانی، دبیر کارگروه قرآن کمیته فرهنگی ستاد اربعین،سعید رحمانی، نماینده قاریان اعزامی به موسم اربعین در سال ۹۷ و رحیم قربانی، نماینده گروه‌های تواشیح اعزامی به اربعین ۹۷ حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، بحث، بررسی و تبادل نظر پیرامون ظرفیت‌های قرآنی احصاء شده اربعین در سال‌های گذشته، شرایط محیطی متفاوت سفر اربعین و لزوم داشتن روحیه صبر و بردباری زائرین دراین سفر که رنج و مصائب متحمل شده از سوی اهل بیت علیهم السلام را در زیارت اربعین تداعی می‌کند و … از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

همچنین تصمیم گیری در خصوص فراخوان ثبت نام و دعوت از قاریان و گروه‌های تواشیح علاقه مند به حضور در موسم اربعین، شرایط و نحوه ثبت نام و…، مهم‌ترین دستور این جلسه بود که طی آن مقرر شد، این فراخوان به صورت رسمی از فردا، همزمان با اول محرم الحرام از پایگاه اطلاع رسانی این نهادقرآنی ، اعلام خواهد شد.

همچنین قاریان، حافظان، گروه‌های تواشیح و فعالان قرآنی، ضمن اطلاع از شرایط ، تا پایان شهریورماه می توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید