یازعی: ماجرای سرگردانی 150 زائر فسایی در مرز شلمچه

5/5

مسئول کمیته اسکان، تغذیه و مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین خرمشهر از سرگردانی 150 زائر فسایی در مرز شلمچه به دلیل نرسیدن ویزا و گذرنامه‌هایشان از سوی دفتر زیارتی مربوطه خبر داد.

مسئول کمیته اسکان، تغذیه و مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین خرمشهر از سرگردانی 150 زائر فسایی در مرز شلمچه به دلیل نرسیدن ویزا و گذرنامه‌هایشان از سوی دفتر زیارتی مربوطه خبر داد. مسئول کمیته اسکان، تغذیه و مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین خرمشهر از سرگردانی 150 زائر فسایی در مرز شلمچه به دلیل نرسیدن ویزا و گذرنامه‌هایشان از سوی دفتر زیارتی مربوطه خبر داد. مکی یازعی در حاشیه بازدید از مواکب مستقر در مرز شلمچه، عنوان کرد: 150 زائر اربعین حسینی به دلیل نبود ویزا و گذرنامه‌هایشان از یک هفته پیش در مرز شلمچه سرگردان مانده‌اند. وی افزود: این زائرین گذرنامه‌های خود را به یک دفتر مسافرتی در شهرستان فسا از توابع استان فارس تحویل داده بودند تا آن دفتر برایشان ویزای اربعین صادر کند. متاسفانه تاکنون ویزا و گذرنامه این زائرین به دست آنها نرسیده و زائرین امکان عبور از مرز را ندارند. این زائران در این مدت موقتا در مرز شلمچه و در مواکب موقعیت آبادان اسکان داده شده‌اند. یازعی اظهار کرد: از این 150 زائر به ازای هر نفر مبلغ پنج میلیون و 500 هزار ریال توسط دفتر مسافرتی دریافت شده است ولی متاسفانه تاکنون ویزا و گذرنامه‌های این زوار تحویل آنان نشده است. وی با اشاره به تماس‌های مکرر زائرین با مدیر دفتر، گفت: متاسفانه در تماس‌های گرفته شده از سوی این زائرین، مدیر دفتر به آنها تنها وعده‌های دروغین داده است. مسئول کمیته اسکان، تغذیه و مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین خرمشهرافزود : همچنین اکنون برقراری ارتباط با این فرد برای زائران مقدور نیست و نمی‌توانند پیگیر موقعیت مکانی وی بشوند. ضمن اینکه این فرد تلفن همراه خود را خاموش کرده و دیگر پاسخگوی این زوار نیست.

مسئول کمیته اسکان، تغذیه و مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین خرمشهر از سرگردانی 150 زائر فسایی در مرز شلمچه به دلیل نرسیدن ویزا و گذرنامه‌هایشان از سوی دفتر زیارتی مربوطه خبر داد.
مکی یازعی در حاشیه بازدید از مواکب مستقر در مرز شلمچه، عنوان کرد: 150 زائر اربعین حسینی به دلیل نبود ویزا و گذرنامه‌هایشان از یک هفته پیش در مرز شلمچه سرگردان مانده‌اند.
وی افزود: این زائرین گذرنامه‌های خود را به یک دفتر مسافرتی در شهرستان فسا از توابع استان فارس تحویل داده بودند تا آن دفتر برایشان ویزای اربعین صادر کند. متاسفانه تاکنون ویزا و گذرنامه این زائرین به دست آنها نرسیده و زائرین امکان عبور از مرز را ندارند. این زائران در این مدت موقتا در مرز شلمچه و در مواکب موقعیت آبادان اسکان داده شده‌اند.
یازعی اظهار کرد: از این 150 زائر به ازای هر نفر مبلغ پنج میلیون و 500 هزار ریال توسط دفتر مسافرتی دریافت شده است ولی متاسفانه تاکنون ویزا و گذرنامه‌های این زوار تحویل آنان نشده است.
وی با اشاره به تماس‌های مکرر زائرین با مدیر دفتر، گفت: متاسفانه در تماس‌های گرفته شده از سوی این زائرین، مدیر دفتر به آنها تنها وعده‌های دروغین داده است.
مسئول کمیته اسکان، تغذیه و مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین خرمشهرافزود : همچنین اکنون برقراری ارتباط با این فرد برای زائران مقدور نیست و نمی‌توانند پیگیر موقعیت مکانی وی بشوند. ضمن اینکه این فرد تلفن همراه خود را خاموش کرده و دیگر پاسخگوی این زوار نیست.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید