کاروان دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی سردرود عازم کربلا شدند

5/5

کاروان دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سردرود برای شرکت در همایش پیاده‌روی اربعین عازم کربلا شدند.

کاروان دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سردرود برای شرکت در همایش پیاده‌روی اربعین عازم کربلا شدند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، با تلاش بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سردرود و با حضور خانواده‌‌های معظم شهدای مدافع حرم و حبیب اقدم شهریار رئیس این واحد دانشگاهی، کاروان دانشگاهیان این دانشگاه برای شرکت در همایش پیاده‌روی اربعین عاز کربلا شدند. نماینده ولی‌فقیه در بسیج دانشجویی شهرستان تبریز با توجه به مقام والای اهل‌بیت(ع) و امید شفاعت همه دوستداران ایشان در روز قیامت گفت: «بنا به فرموده مقام عظمای ولایت این پیاده‌روی اربعین ضامن بقاء و دوام نهضت و انقلاب می‌باشد.» حجت‌الاسلام چاوشی افزود: «در سال‌های اخیر که با سقوط رژیم غاصب صدام، مردم عاشق توانسته‌اند برای چندین بار به زیارت ائمه مظلومشان بروند، تؤطئه دشمنان اسلام و انقلاب به حمایت غیبی حضرت ولیعصر(عج) خنثی و مکر ایشان نابود شده است.» این مراسم با مداحی توپ‌ریز و بدرقه کاروان دانشگاهیان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، با تلاش بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سردرود و با حضور خانواده‌‌های معظم شهدای مدافع حرم و حبیب اقدم شهریار رئیس این واحد دانشگاهی، کاروان دانشگاهیان این دانشگاه برای شرکت در همایش پیاده‌روی اربعین عاز کربلا شدند.

نماینده ولی‌فقیه در بسیج دانشجویی شهرستان تبریز با توجه به مقام والای اهل‌بیت(ع) و امید شفاعت همه دوستداران ایشان در روز قیامت گفت: «بنا به فرموده مقام عظمای ولایت این پیاده‌روی اربعین ضامن بقاء و دوام نهضت و انقلاب می‌باشد.»

حجت‌الاسلام چاوشی افزود: «در سال‌های اخیر که با سقوط رژیم غاصب صدام، مردم عاشق توانسته‌اند برای چندین بار به زیارت ائمه مظلومشان بروند، تؤطئه دشمنان اسلام و انقلاب به حمایت غیبی حضرت ولیعصر(عج) خنثی و مکر ایشان نابود شده است.»

این مراسم با مداحی توپ‌ریز و بدرقه کاروان دانشگاهیان پایان یافت.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید