پیش‌بینی تردد 5 میلیون نفر از مرز مهران در اربعین امسال

5/5

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان و رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین حسینی ایلام گفت : پیش‌بینی می‌شود در اربعین امسال ۵ میلیون نفر با تردد از مرز مهران در کنگره بین‌المللی اربعین حضور پیدا کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان و رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین حسینی ایلام گفت : پیش‌بینی می‌شود در اربعین امسال ۵ میلیون نفر با تردد از مرز مهران در کنگره بین‌المللی اربعین حضور پیدا کنند. به گزارش ستاد راهنمای زائر به نقل از ایسنا، سید محمد علوی‌فر، در نشست هم‌اندیشی هیئت اندیشه‌ورز بسیج اساتید استان اظهار کرد: فراهم کردن زمینه‌های قانونی فعالیت مردم با هدف رونق بخشی به استان‌های مرزی و مخصوصاً مرز بین‌المللی مهران در جهت خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به زائرین عتبات عالیات، تسهیل و تسریع در ارائه خدمات مناسب به زائرین، ایجاد زیربناها و زیرساخت‌های ماندگار و ثابت در استان‌های مرزی استان ایلام از دیگر رویکردهای کمیته مشارکت‌های مردمی است. علوی، فر، تصریح کرد: آسیب‌شناسی مستمر خدمت‌رسانی به زوار به‌منظور برگزاری باشکوه کنگره اربعین حسینی، برنامه‌ریزی در جهت تقویت فرهنگ کار گروهی و مدیریت جهادی و طراحی و تقویت الگوی همکاری و هماهنگی بین تمامی دستگاه‌ها و با مردم در سراسر استان و مستندسازی فعالیت‌ها ازجمله اموری هستند که با همکاری همه دست‌اندرکاران مدنظر این کمیته قرار دارد . وی، افزود: کمیته مشارکت‌های مردمی در خصوص اسکان و تغذیه، یکی از کمیته‌های ۱۳ گانه ستاد اربعین بوده که بر اساس دستورالعمل‌های ستاد اربعین کشور وظیفه مهم ساماندهی، اسکان و پذیرایی و ارائه خدمات عمومی مرتبط به زائرین در مسیر منتهی به استان ایلام مرز مهران و عتبات عالیات را بر عهده دارد . رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام، تاکید کرد: مردم استان ایلام همواره در طول سالیان گذشته در ایام اربعین حسینی به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت زوار آقا امام حسین (ع) بوده و افتخار پایتختی خادمی زوار سیدالشهدا (ع) نصیب مردم ولایتمدار استان ایلام شده است . علوی فر گفت: انتظار می‌رود مردم عزیز و ولایتمدار و در سراسر استان ایلام همانند سال‌های گذشته نسبت به خدمات‌رسانی ویژه در ایام اربعین حسینی همکاری لازم را داشته باشند و تمامی دستگاه‌های عضو با تمام قوا همکاری لازم را با کمیته مشارکت‌های مردمی را داشته باشند.

به گزارش ستاد راهنمای زائر به نقل از ایسنا، سید محمد علوی‌فر، در نشست هم‌اندیشی هیئت اندیشه‌ورز بسیج اساتید استان اظهار کرد: فراهم کردن زمینه‌های قانونی فعالیت مردم با هدف رونق بخشی به استان‌های مرزی و مخصوصاً مرز بین‌المللی مهران در جهت خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به زائرین عتبات عالیات، تسهیل و تسریع در ارائه خدمات مناسب به زائرین، ایجاد زیربناها و زیرساخت‌های ماندگار و ثابت در استان‌های مرزی استان ایلام از دیگر رویکردهای کمیته مشارکت‌های مردمی است.

علوی، فر، تصریح کرد: آسیب‌شناسی مستمر خدمت‌رسانی به زوار به‌منظور برگزاری باشکوه کنگره اربعین حسینی، برنامه‌ریزی در جهت تقویت فرهنگ کار گروهی و مدیریت جهادی و طراحی و تقویت الگوی همکاری و هماهنگی بین تمامی دستگاه‌ها و با مردم در سراسر استان و مستندسازی فعالیت‌ها ازجمله اموری هستند که با همکاری همه دست‌اندرکاران مدنظر این کمیته قرار دارد .

وی، افزود: کمیته مشارکت‌های مردمی در خصوص اسکان و تغذیه، یکی از کمیته‌های ۱۳ گانه ستاد اربعین بوده که بر اساس دستورالعمل‌های ستاد اربعین کشور وظیفه مهم ساماندهی، اسکان و پذیرایی و ارائه خدمات عمومی مرتبط به زائرین در مسیر منتهی به استان ایلام مرز مهران و عتبات عالیات را بر عهده دارد .

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام، تاکید کرد: مردم استان ایلام همواره در طول سالیان گذشته در ایام اربعین حسینی به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت زوار آقا امام حسین (ع) بوده و افتخار پایتختی خادمی زوار سیدالشهدا (ع) نصیب مردم ولایتمدار استان ایلام شده است .

علوی فر گفت: انتظار می‌رود مردم عزیز و ولایتمدار و در سراسر استان ایلام همانند سال‌های گذشته نسبت به خدمات‌رسانی ویژه در ایام اربعین حسینی همکاری لازم را داشته باشند و تمامی دستگاه‌های عضو با تمام قوا همکاری لازم را با کمیته مشارکت‌های مردمی را داشته باشند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید