سرلشکر صفوی: بازگشایی مرز خسروی برای اربعین امسال قطعی شد

5/5

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اینکه بازگشایی مرز خسروی برای اربعین امسال قطعی است گفت: امنیت در دو طرف مرز برای تردد زائران برقرار است.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اینکه بازگشایی مرز خسروی برای اربعین امسال قطعی است گفت: امنیت در دو طرف مرز برای تردد زائران برقرار است. سردار سرلشکر پاسدار سیدیحیی رحیم‌صفوی در نشست ستاد اربعین که در مرز خسروی برگزار شد اظهار داشت: با حمایت مقام‌معظم رهبری و ستاد اربعین در وزارت کشور یک عزم و اراده ملی شکل گرفته که با لطف خدا و عنایت خاص امام حسین(ع)، باز شدن مرز خسروی برای اربعین امسال قطعی است.    وی با بیان اینکه تلاش می‌شود مرز خسروی یک ماه قبل از اربعین بازگشایی شود عنوان کرد: مسیر خسروی از نظر زیرساخت، آمادگی کامل برای پذیرایی و میزبانی و تردد زائران را دارد. مشاور عالی فرمانده کل قوا با بیان اینکه استاندار کرمانشاه در سطح ملی و استانی جلسات متعددی برای بازگشایی مرز خسروی برگزار کرده‌اند گفت: مردم مؤمن و عاشورایی کرمانشاه باید خانه‌های خود را آماده پذیرایی از زائران امام حسین(ع) کنند.   سرلشکر صفوی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح ما سربازان امام زمان(عج) و امام حسین(ع) هستند افزود: امنیت هر دو طرف مرز برای تردد زائران آماده است و مردم کرمانشاه آماده باشند. وی بیان کرد: از طرف مقام معظم رهبری مأموریت دارم که سلام ایشان را به تک تک اعضای ستاد اربعین برسانم. مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا عنوان کرد: تعداد زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) در اربعین بیش از 20 میلیون نفر است.    وی با اشاره به اینکه رخداد اربعین در دنیا بی‌نظیر است، گفت: افکار عمومی جهان حیرت می‌کنند که در اربعین چه خبر است. رحیم‌صفوی افزود: هرکس که در ستاد اربعین ذره‌ای خدمت کند، مشمول عنایت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) می‌شود./ تسنیم

سردار سرلشکر پاسدار سیدیحیی رحیم‌صفوی در نشست ستاد اربعین که در مرز خسروی برگزار شد اظهار داشت: با حمایت مقام‌معظم رهبری و ستاد اربعین در وزارت کشور یک عزم و اراده ملی شکل گرفته که با لطف خدا و عنایت خاص امام حسین(ع)، باز شدن مرز خسروی برای اربعین امسال قطعی است. 

 

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود مرز خسروی یک ماه قبل از اربعین بازگشایی شود عنوان کرد: مسیر خسروی از نظر زیرساخت، آمادگی کامل برای پذیرایی و میزبانی و تردد زائران را دارد. مشاور عالی فرمانده کل قوا با بیان اینکه استاندار کرمانشاه در سطح ملی و استانی جلسات متعددی برای بازگشایی مرز خسروی برگزار کرده‌اند گفت: مردم مؤمن و عاشورایی کرمانشاه باید خانه‌های خود را آماده پذیرایی از زائران امام حسین(ع) کنند.

 

سرلشکر صفوی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح ما سربازان امام زمان(عج) و امام حسین(ع) هستند افزود: امنیت هر دو طرف مرز برای تردد زائران آماده است و مردم کرمانشاه آماده باشند. وی بیان کرد: از طرف مقام معظم رهبری مأموریت دارم که سلام ایشان را به تک تک اعضای ستاد اربعین برسانم. مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا عنوان کرد: تعداد زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) در اربعین بیش از 20 میلیون نفر است.

 

 وی با اشاره به اینکه رخداد اربعین در دنیا بی‌نظیر است، گفت: افکار عمومی جهان حیرت می‌کنند که در اربعین چه خبر است. رحیم‌صفوی افزود: هرکس که در ستاد اربعین ذره‌ای خدمت کند، مشمول عنایت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) می‌شود./ تسنیم

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید