نقشه‌های اختصاصی اربعین ۹۸ تولید شد

5/5
نقشه‌های اختصاصی و کاربردی ستاد راهنمای زائر برای پنجمین سال متوالی در اربعین ۹۸ تولید شد.

نقشه‌های اختصاصی و کاربردی ستاد راهنمای زائر برای پنجمین سال متوالی در اربعین ۹۸ تولید شد. با نزدیک شدن به ایام پیاده‌ روی اربعین، عاشقان حسینی درصدد مهیا کردن خود برای حضور در این ایام هستند و سعی دارند با توجه به تجربیات سال‌های گذشته خود و یا توصیه دیگران، آماده‌تر و با ملزومات کامل‌تری در پیاده‌روی اربعین حضور یابند. اما در این بین ستاد مردمی خادمین راهنمای زائر با شناسایی نیازهای زائران حسینی چند سالی است که به صورت تخصصی اقدام به تولید نقشه برای زائران اربعین حسینی در این ایام می کند. ستاد راهنمای زائر به لطف الهی برای پنجمین سال متوالی نقشه جامع و اختصاصی خود را از شهرهای زیارتی عراق برای اربعین  ۹۸منتشر کرد .   این نقشه ها هم اکنون به صورت چاپی، آنلاین و آفلاین موجود میباشد که زائران اباعبدالله الحسین (ع)  می توانند از طریق سایت www.rahnamazaer.ir ، و یا با دانلود اپلیکیشن راهنمای زائر از کافه بازار و یا سایت، نقشه های کاربردی ستاد راهنمای زائر را همراه خود داشته باشند.

با نزدیک شدن به ایام پیاده‌ روی اربعین، عاشقان حسینی درصدد مهیا کردن خود برای حضور در این ایام هستند و سعی دارند با توجه به تجربیات سال‌های گذشته خود و یا توصیه دیگران، آماده‌تر و با ملزومات کامل‌تری در پیاده‌روی اربعین حضور یابند. اما در این بین ستاد مردمی خادمین راهنمای زائر با شناسایی نیازهای زائران حسینی چند سالی است که به صورت تخصصی اقدام به تولید نقشه برای زائران اربعین حسینی در این ایام می کند.

ستاد راهنمای زائر به لطف الهی برای پنجمین سال متوالی نقشه جامع و اختصاصی خود را از شهرهای زیارتی عراق برای اربعین  ۹۸منتشر کرد .

 

این نقشه ها هم اکنون به صورت چاپی، آنلاین و آفلاین موجود میباشد که زائران اباعبدالله الحسین (ع)  می توانند از طریق سایت www.rahnamazaer.ir ، و یا با دانلود اپلیکیشن راهنمای زائر از کافه بازار و یا سایت، نقشه های کاربردی ستاد راهنمای زائر را همراه خود داشته باشند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید