دیدار اعضای هیئت مدیره ستاد مردمی راهنمای زائر اربعین با حجت‌الاسلام پناهیان

5/5

اعضای هیئت مدیره ستاد مردمی راهنمای زائر اربعین با حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان دیدار کردند.

اعضای هیئت مدیره ستاد مردمی راهنمای زائر اربعین با حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان دیدار کردند. به گزارش واحد خبر و رسانه، اعضای هیئت مدیره ستاد مردمی راهنمای زائر اربعین صبح امروز هشتم مهرماه با حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان دیدار کردند. در این دیدار گزارش کامل عملکرد ستاد در طی سال‌های گذشته و فعالیت‌های ستاد برای اربعین امسال ارائه گردید.  با توجه به مطرح شدن مسیر طریق العلما و شروع پیاده روی اربعین از مسجد سهله توسط پناهیان، در این جلسه مقرر شد یکی از ایستگاه‌های ستاد راهنمای زائر در مسجد سهله مستقر شود.  در این جلسه همچنین به همکاری های مشترک با ستاد مردمی راهنمای زائر اربعین اشاره شد و مقرر شد این همکاری ها در جلسات آتی یه صورت کاربردی استمرار یابد.

به گزارش واحد خبر و رسانه، اعضای هیئت مدیره ستاد مردمی راهنمای زائر اربعین صبح امروز هشتم مهرماه با حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان دیدار کردند.
در این دیدار گزارش کامل عملکرد ستاد در طی سال‌های گذشته و فعالیت‌های ستاد برای اربعین امسال ارائه گردید. 
با توجه به مطرح شدن مسیر طریق العلما و شروع پیاده روی اربعین از مسجد سهله توسط پناهیان، در این جلسه مقرر شد یکی از ایستگاه‌های ستاد راهنمای زائر در مسجد سهله مستقر شود. 
در این جلسه همچنین به همکاری های مشترک با ستاد مردمی راهنمای زائر اربعین اشاره شد و مقرر شد این همکاری ها در جلسات آتی یه صورت کاربردی استمرار یابد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید