نشست‌های علمی و تخصصی ویژه بانوان در کربلا برگزار می‌شود

5/5

نشست‌های علمی و تخصصی اربعین به همت حوزه بانوان کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین از امروز یکشنبه در کربلای معلی آغاز می‌شود.

نشست‌های علمی و تخصصی اربعین به همت حوزه بانوان کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین از امروز یکشنبه در کربلای معلی آغاز می‌شود. به گزارش خبرنگار مهر، سلسله نشست های علمی وتخصصی خواهران کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین در آستانه اربعین حسینی از بعدازظهر یکشنبه ۱۴ آبان ماه با حضور استادان، صاحب نظران، فرهیختگان و پژوهشگران در کربلای معلی آغاز می شود. این نشست ها در دو محور رابطه و مودت اهل بیت(ع) درجهانی سازی اربعین و بررسی ابعاد جهاد، مقاومت، شهادت از منظر قرآن کریم برگزار و صاحب نظران از زوایای مختلف این مباحث را بررسی می کنند. بر اساس این گزارش، اهداف اصلی این نشست بهره گیری از ظرفیت اربعین در راستای تعمیق هویت و باورهای دینی و انسانی، ترویج آرمان گرایی و فرهنگ مقاومت، آشنایی با فرهنگ اربعین، اصلاح سبک زندگی و معرفی سبک زندگی زینبی(س) است.

به گزارش خبرنگار مهر، سلسله نشست های علمی وتخصصی خواهران کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین در آستانه اربعین حسینی از بعدازظهر یکشنبه ۱۴ آبان ماه با حضور استادان، صاحب نظران، فرهیختگان و پژوهشگران در کربلای معلی آغاز می شود.

این نشست ها در دو محور رابطه و مودت اهل بیت(ع) درجهانی سازی اربعین و بررسی ابعاد جهاد، مقاومت، شهادت از منظر قرآن کریم برگزار و صاحب نظران از زوایای مختلف این مباحث را بررسی می کنند.

بر اساس این گزارش، اهداف اصلی این نشست بهره گیری از ظرفیت اربعین در راستای تعمیق هویت و باورهای دینی و انسانی، ترویج آرمان گرایی و فرهنگ مقاومت، آشنایی با فرهنگ اربعین، اصلاح سبک زندگی و معرفی سبک زندگی زینبی(س) است.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید