فعالیت ۱۰۶ نانوایی در مسیر تردد زائران اربعین

5/5

کرمانشاه- مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ از فعالیت ۱۰۶نانوایی در مسیر تردد زائران اربعین خبر داد.

کرمانشاه- مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ از فعالیت ۱۰۶نانوایی در مسیر تردد زائران اربعین خبر داد. مظفر رحیمی در گفتگو با مهر، اظهار داشت: ۱۰۶ واحد نانوایی در ایام اربعین با هماهنگی فرماندار شهرستان ها ی مسیر تردد زوار از کنگاور تا اسلام اباد غرب در کشیک هستند. وی گفت: به شهرستان های سرپل ذهاب، قصرشیرین، اسلام آباد غرب که در مسیر تردد زوار هستند در مجموع ۳۲۲ تن آرد اضافه تخصیص یافته است. رحیمی افزود: توسط انجمن صنفی کارخانه های آرد سازی استان کرمانشاه ۱۳۰۰کیسه آرد به صورت رایگان به ستاد اربعین استان اهدا شده است. وی از اهدا قرص نان به موکب ها خبر داد و گفت: روزانه ۱۰هزار قرص نان از نانوایی های شهر کرمانشاه به موکب جاده بیستون و اسلام آباد غرب ارسال شده است.

مظفر رحیمی در گفتگو با مهر، اظهار داشت: ۱۰۶ واحد نانوایی در ایام اربعین با هماهنگی فرماندار شهرستان ها ی مسیر تردد زوار از کنگاور تا اسلام اباد غرب در کشیک هستند.

وی گفت: به شهرستان های سرپل ذهاب، قصرشیرین، اسلام آباد غرب که در مسیر تردد زوار هستند در مجموع ۳۲۲ تن آرد اضافه تخصیص یافته است.

رحیمی افزود: توسط انجمن صنفی کارخانه های آرد سازی استان کرمانشاه ۱۳۰۰کیسه آرد به صورت رایگان به ستاد اربعین استان اهدا شده است.

وی از اهدا قرص نان به موکب ها خبر داد و گفت: روزانه ۱۰هزار قرص نان از نانوایی های شهر کرمانشاه به موکب جاده بیستون و اسلام آباد غرب ارسال شده است.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید