فرمانده نیروی انتظامی: بیش از 300 هزار زائر اربعین از مرز مهران به کشور بازگشتند

5/5

فرمانده نیروی انتظامی گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از 300 هزار زائر اربعین حسینی از طریق مرز مهران وارد کشور شده‌ اند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از 300 هزار زائر اربعین حسینی از طریق مرز مهران وارد کشور شده‌ اند. به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ حسین اشتری روز یکشنبه در جریان بازدید از پایانه مرزی مهران و بررسی میدانی روند تردد زائران اربعین حسینی در جمع خبرنگاران افزود: تاکنون یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر موفق به حضور در راهپیمایی اربعین شدند. وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد زائران اربعین حسینی امسال از مرز مهران تردد کرده اند، افزود: تدابیر و تمهیدات لازم برای بازگشت زائران به کشور اندیشیده شده است و زائران برای آنکه به مشکل برنخورند بهتر است برنامه ریزی لازم برای بازگشت داشته باشند. سردار اشتری با بیان اینکه بازگشت زائران شروع شده و در روزهای آینده نیز افزایش می یابد، تاکید کرد: برای آسان شدن روند امور از همه زائران تقاضای همکاری با مسئولان و مأموران را داریم. فرمانده نیروی انتظامی برنامه پلیس برای بازگشت زائران را تامین آرامش و امنیت برای آنان خواند و گفت: در مرز و پایانه های مرزی، ماموران گذرنامه و راهنمایی و رانندگی آماده خدمت‌ رسانی مطلوب برای بازگشت ایمن زائران به کشور هستند. مرز بین المللی مهران به عنوان قدمگاه زائران عتبات عالیات از ابتدای ماه صفر تاکنون پذیرای یک میلیون زائر عزادار حسینی بوده است. خبرنگار: فرهاد فرامرزی** انتشار دهنده: حسن کهزادیان

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ حسین اشتری روز یکشنبه در جریان بازدید از پایانه مرزی مهران و بررسی میدانی روند تردد زائران اربعین حسینی در جمع خبرنگاران افزود: تاکنون یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر موفق به حضور در راهپیمایی اربعین شدند.
وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد زائران اربعین حسینی امسال از مرز مهران تردد کرده اند، افزود: تدابیر و تمهیدات لازم برای بازگشت زائران به کشور اندیشیده شده است و زائران برای آنکه به مشکل برنخورند بهتر است برنامه ریزی لازم برای بازگشت داشته باشند.
سردار اشتری با بیان اینکه بازگشت زائران شروع شده و در روزهای آینده نیز افزایش می یابد، تاکید کرد: برای آسان شدن روند امور از همه زائران تقاضای همکاری با مسئولان و مأموران را داریم.
فرمانده نیروی انتظامی برنامه پلیس برای بازگشت زائران را تامین آرامش و امنیت برای آنان خواند و گفت: در مرز و پایانه های مرزی، ماموران گذرنامه و راهنمایی و رانندگی آماده خدمت‌ رسانی مطلوب برای بازگشت ایمن زائران به کشور هستند.
مرز بین المللی مهران به عنوان قدمگاه زائران عتبات عالیات از ابتدای ماه صفر تاکنون پذیرای یک میلیون زائر عزادار حسینی بوده است.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی** انتشار دهنده: حسن کهزادیان

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید