خدمت‌رسانی قرارگاه قدس سپاه و نیروهای مردمی به زائران پاکستانی

5/5

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان میرجاوه گفت: خدمت‌رسانی و اطعام زائران پاکستانی اربعین حسینی در مرز میرجاوه با کمک قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه و نیروهای مردمی انجام می‌شود.

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان میرجاوه گفت: خدمت‌رسانی و اطعام زائران پاکستانی اربعین حسینی در مرز میرجاوه با کمک قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه و نیروهای مردمی انجام می‌شود. سرهنگ علیرضا کرد در حاشیه بازدید از روند خدمت‌رسانی به زائران پاکستانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در میرجاوه اظهار داشت: با توجه به افزایش حجم زائران پاکستانی اربعین حسینی در نقطه صفر مرزی و عدم پیش بینی و برنامه ریزی نامناسب دولت پاکستان در عبور زائرین این کشور از مرز، در روزهای اخیر وضعیت بحرانی در مرز میرجاوه ایجاد شد که خوشبختانه با مدیریت مسئولان و نصب چادرهای هلال‌احمر توانستیم زائران را در پایانه مرزی میرجاوه اسکان داده و شرایط را کنترل کنیم. فرمانده ناحیه سپاه شهرستان میرجاوه افزود: پذیرایی از زائرین با کمک‌های مردمی و همکاری ادارات و سپاه پاسداران به نحو مطلوب انجام می‌شود اما در روزهای آینده و برای ادامه عبور زائرین باید رایزنی‌های لازم را برای کنترل شرایط ایجاد شده، توسط مسئولین انجام شود چرا که در صورت عدم همکاری طرف پاکستانی و ادامه این وضعیت با بحران مواجه می‌شویم. وی تاکید کرد: پذیرایی از زائرین پاکستانی با کمک و حمایت قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه و کمک‌های مردمی انجام می‌شود و خوشبختانه با روند فعلی برای تغذیه و اطعام زائران مشکلی نداریم؛ اما سایر دستگاه‌ها می‌توانند کمک‌های خود را برای خدمات رسانی بهتر به زائرین پاکستانی به ستاد اربعین تحویل دهند.

سرهنگ علیرضا کرد در حاشیه بازدید از روند خدمت‌رسانی به زائران پاکستانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در میرجاوه اظهار داشت: با توجه به افزایش حجم زائران پاکستانی اربعین حسینی در نقطه صفر مرزی و عدم پیش بینی و برنامه ریزی نامناسب دولت پاکستان در عبور زائرین این کشور از مرز، در روزهای اخیر وضعیت بحرانی در مرز میرجاوه ایجاد شد که خوشبختانه با مدیریت مسئولان و نصب چادرهای هلال‌احمر توانستیم زائران را در پایانه مرزی میرجاوه اسکان داده و شرایط را کنترل کنیم.

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان میرجاوه افزود: پذیرایی از زائرین با کمک‌های مردمی و همکاری ادارات و سپاه پاسداران به نحو مطلوب انجام می‌شود اما در روزهای آینده و برای ادامه عبور زائرین باید رایزنی‌های لازم را برای کنترل شرایط ایجاد شده، توسط مسئولین انجام شود چرا که در صورت عدم همکاری طرف پاکستانی و ادامه این وضعیت با بحران مواجه می‌شویم.

وی تاکید کرد: پذیرایی از زائرین پاکستانی با کمک و حمایت قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه و کمک‌های مردمی انجام می‌شود و خوشبختانه با روند فعلی برای تغذیه و اطعام زائران مشکلی نداریم؛ اما سایر دستگاه‌ها می‌توانند کمک‌های خود را برای خدمات رسانی بهتر به زائرین پاکستانی به ستاد اربعین تحویل دهند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید