صدور ۴۵۰۰ گذرنامه ویژه اربعین/ حضور پلیس گذرنامه در هیئت عشاق‌الحسین

رئیس مهاجرت و گذرنامه فراجا از صدور ۴۵۰۰ گذرنامه ویژه اربعین خبر داد و گفت: امشب همکاران ما در پلیس گذرنامه در حسینیه عشاق الحسین فرم درخواست گذرنامه ویژه اربعین را برای متقاضیان تکمیل می‌کنند.
5/5

سردار علی ذوالقدر رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا در گفتگو با جلد گذرنامه اربعین صادر و تحویل متقاضیان داده شده است.

وی با بیان اینکه برخی از افراد با گذرنامه‌های ویژه اربعین به عراق سفر کرده‌اند، گفت: متقاضیان از دو طریق می‌توانند درخواست گذرنامه ویژه اربعین را ثبت کنند، یک روش استفاده از اپلیکیشن پلیس من است و روش دیگر مراجعه حضوری به ادارات پلیس گذرنامه است.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا با بیان اینکه به هیچ عنوان برای درخواست گذرنامه ویژه اربعین نیاز نیست به دفاتر پلیس به علاوه 10 مراجعه کنید، گفت: نیازی نیست برای سفر در ماه محرم و سفر و یا در بازه زمانی اربعین گذرنامه ویژه اربعین دریافت شود، در واقع گذرنامه ویژه اربعین برای افرادی است که گذرنامه آنها اعتبار ندارد یا فاقد گذرنامه هستند.

وی با بیان اینکه ماموران اداره پلیس گذرنامه در حال تلاش برای سریع‌تر انجام شدن صدور گذرنامه‌های ویژه اربعین هستند، گفت: امشب در حسینیه عشاق الحسین همکاران ما در قالب میز خدمت حضور دارند تا فرم درخواست گذرنامه ویژه اربعین را برای متقاضیان پر کنند.

سردار ذوالقدر در پایان با اشاره به مدارک لازم جهت دریافت گذرنامه اربعین گفت: متقاضیان می‌توانند شناسنامه و کپی آن، کارت ملی و کپی، یک قطعه عکس و پاسپورت قدیمی خود را به همراه داشته باشند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید