صدور گذرنامه زیارتی غیر حضوری از طریق نرم افزار پلیس من

معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا از صدور گذرنامه زیارتی غیر حضوری با اعتبار پنج ساله از طریق نرم افزار پلیس من خبر داد.
5/5

سردار سعید منتظر المهدی روز چهارشنبه در بازدید از پایانه مرزی مهران اظهار کرد: اطلاع رسانی و آموزش همگانی به زائران شامل قبل ، حین و برخی دیگر هم در کشور عراق انجام می شود که این امر با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و سکوهای انتشار و پیام رسان‌های اجتماعی در فضای مجازی در حال انجام است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اربعین امسال به دلیل گرمای هوا متفاوت تر است ، اضافه کرد: امسال چون گرما زیاد است به تبع آن بایستی مراقبت‌ها بیشتر شود، گرمازدگی و بیماری‌های مرتبط با گرما برای زائران وجود دارد.

سردار منتظرالمهدی با بیان اینکه برخی از این اقدامات مرتبط با پلیس نیست، اظهار کرد: پلیس استان پیگیری‌های لازم را انجام داده و انشالله بتوانیم اربعین پرشور دیگری را رقم بزنیم، بطور قطع استقبال بیشتر از سالیان گذشته است، عاشقان امام حسین علیه السلام پرشورتر از همیشه امسال نیز حضور و مسئولان بایستی تلاش بیشتری انجام و زمینه سفر زائران را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه امسال در حوزه گذرنامه اتفاقات خوبی در جهت تسهیل در تردد زائران صورت گرفته ، تصریح کرد: صدور گذرنامه زیارتی در کمترین زمان بدون حضور در مراکز پلیس از طریق نرم‌افزار پلیس من در فضای مجازی ، ضمن اینکه مبلغ آن یک هشتم گذررنامه‌های قبلی بوده زائران با ۵۰۰ هزار ریال می توانند گذرنامه زیارتی با اعتبار ۵ ساله دریافت کنند و این اتفاق خوبی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا در بخش پایانی سخنانش باتاکید بر اینکه هم اکنون مدت زمان معطلی زائران در گیت‌های پلیس گذرنامه مرز مهران به کمتر از ۴ ثانیه کاهش یافته است، گفت: با رایزنی‌های انجام شده با کشور عراق این داده‌ها نیز در اختیار کشور همسایه قرار می گیرد تا زائران در آن‌سوی مرز نیز معطلی نداشته باشند. / ایرنا

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید