صدور روادید اربعین در کنسولگری موقت عراق در قم ادامه دارد

5/5

مدیرکل حج و زیارت قم گفت: صدور روادید اربعین برای زائران استان‌های قم و مرکزی در کنسولگری موقت عراق مستقر در قم ادامه دارد.

مدیرکل حج و زیارت قم گفت: صدور روادید اربعین برای زائران استان‌های قم و مرکزی در کنسولگری موقت عراق مستقر در قم ادامه دارد. اکبر رضائی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: کنسول موقت عراق برای صدور ویزا در قم مستقر شده است که برای زائران استان های مرکزی و قم ویزا صادر می کند. وی در ادامه با اشاره به اینکه ثبت نام از متقاضیان برای سفر اربعین همچنان ادامه دارد، بیان کرد: توصیه ما به زوار این است که قبل از حرکت به سمت مرزها نسبت به تهیه روادید اقدام کنند. مدیرکل حج و زیارت قم با اشاره به اینکه زائران بدون روادید به مرزها مراجعه نکنند، تاکید کرد: افرادی که روادید دریافت کرده اند هم حتما مدارک را کنترل کنند تا به دلیل حجم بالای کار اشکالی در روادید وجود نداشته باشد.

اکبر رضائی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: کنسول موقت عراق برای صدور ویزا در قم مستقر شده است که برای زائران استان های مرکزی و قم ویزا صادر می کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ثبت نام از متقاضیان برای سفر اربعین همچنان ادامه دارد، بیان کرد: توصیه ما به زوار این است که قبل از حرکت به سمت مرزها نسبت به تهیه روادید اقدام کنند.

مدیرکل حج و زیارت قم با اشاره به اینکه زائران بدون روادید به مرزها مراجعه نکنند، تاکید کرد: افرادی که روادید دریافت کرده اند هم حتما مدارک را کنترل کنند تا به دلیل حجم بالای کار اشکالی در روادید وجود نداشته باشد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید