جزئیات گشت زنی پرنده های پلیس در نوار مرزی ایران وعراق

5/5

مسئول کمیته هوایی قرارگاه اربعین ناجا جزئیات گشت‌زنی پرنده‌های پلیس در طول نوار مرزی ایران و عراق همزمان با ایام اربعین را تشریح کرد.

مسئول کمیته هوایی قرارگاه اربعین ناجا جزئیات گشت‌زنی پرنده‌های پلیس در طول نوار مرزی ایران و عراق همزمان با ایام اربعین را تشریح کرد. سردار خلبان حسینعلی مستاجران با اشاره به گشت‌زنی‌های هوایی پلیس در جداره مرز عراق، اظهار داشت: امسال هواپیمایی با تجهیزات جدید و بهره برداری کامل از توان رزمی و عملیاتی خود کنار پلیس های تخصصی در خدمت زائران حسینی(ع) است. وی در ادامه افزود: در مرز مهران هفت فروند بالگرد، هشت فروند پهپاد و یک فروند هواپیما استقرار یافته و به منظور تامین امنیت زائران در طول نوار مرزی و مسیرهای منتهی به شهر مهران ارائه خدمت می کنیم. این مقام انتظامی با اشاره به 21 سورتی پرواز و 41 ساعت گشت هوایی توسط بالگردهای هواناجا در مرز مهران،تصریح کرد: در کنار گشت های هوایی با استفاده از هشت فروند پهپاد، پایش تصویری نوار مرزی و مسیر راهپیمایی زائران تا سالن پایانه در حال انجام است. مسئول کمیته هوایی قرارگاه اربعین ناجا تاکید کرد: تمامی گشت های هوایی و پایش تصویری نوار مرزی و مسیر پیاده روی زائران در راستای افزایش احساس امنیت زوار است. فرمانده هواپیمایی ناجا در پایان با تاکید بر خلاقیت و توانمندی خلبانان هواناجا ،افزود: الحمدلله تاکنون هیچ مشکل و حادثه هوایی نداشتیم و بالگردهای ناجا توانایی پرواز در شرایط جوی ناپایدار و سخت را دارند.

سردار خلبان حسینعلی مستاجران با اشاره به گشت‌زنی‌های هوایی پلیس در جداره مرز عراق، اظهار داشت: امسال هواپیمایی با تجهیزات جدید و بهره برداری کامل از توان رزمی و عملیاتی خود کنار پلیس های تخصصی در خدمت زائران حسینی(ع) است.

وی در ادامه افزود: در مرز مهران هفت فروند بالگرد، هشت فروند پهپاد و یک فروند هواپیما استقرار یافته و به منظور تامین امنیت زائران در طول نوار مرزی و مسیرهای منتهی به شهر مهران ارائه خدمت می کنیم.

این مقام انتظامی با اشاره به 21 سورتی پرواز و 41 ساعت گشت هوایی توسط بالگردهای هواناجا در مرز مهران،تصریح کرد: در کنار گشت های هوایی با استفاده از هشت فروند پهپاد، پایش تصویری نوار مرزی و مسیر راهپیمایی زائران تا سالن پایانه در حال انجام است.

مسئول کمیته هوایی قرارگاه اربعین ناجا تاکید کرد: تمامی گشت های هوایی و پایش تصویری نوار مرزی و مسیر پیاده روی زائران در راستای افزایش احساس امنیت زوار است.

فرمانده هواپیمایی ناجا در پایان با تاکید بر خلاقیت و توانمندی خلبانان هواناجا ،افزود: الحمدلله تاکنون هیچ مشکل و حادثه هوایی نداشتیم و بالگردهای ناجا توانایی پرواز در شرایط جوی ناپایدار و سخت را دارند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید