زائران اربعین‌حسینی از آموختن مسائل اخلاقی و احکام غافل نباشند

5/5

مرجع تقلید شیعیان خطاب به زوار اربعین گفت: لازم است که از این ایام مهم در جهت انجام کارهای فرهنگی و بیان احکام و مباحث اخلاقی استفاده کرد و مبلغین اعزامی به موکب‌های اربعین ازاین‌جهت وظیفه سنگینی دارند.

مرجع تقلید شیعیان خطاب به زوار اربعین گفت: لازم است که از این ایام مهم در جهت انجام کارهای فرهنگی و بیان احکام و مباحث اخلاقی استفاده کرد و مبلغین اعزامی به موکب‌های اربعین ازاین‌جهت وظیفه سنگینی دارند. به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، به‌نقل از مرکز خبر حوزه،آیت‌الله مکارم شیرازی امروز در ابتدای درس خارج خود در مسجد اعظم با تسلیت فرارسیدن ایام اربعین حسینی(ع) با اشاره به اهمیت این ایام اظهار داشت: اربعین سرمایه عظیم معنوی است که به‌صورت خودجوش به وجود آمده و تبلیغات خاصی نداشته است، بلکه عشق و ارادت مردم به سیدالشهدا(ع) سبب این‌همه شور حسینی شده است. وی افزود: این سرمایه عظیم معنوی اربعین بین همه مسلمانان جهان بی‌نظیر است و چنین سرمایه عظیم را غیرمسلمانان ندارند. آیت‌الله مکارم‌شیرازی با اشاره به اهمیت استفاده حداکثری از ایام اربعین در جهت بالا رفتن فهم دینی مردم و زوار گفت: لازم است که از این ایام مهم در جهت انجام کارهای فرهنگی و بیان احکام و مباحث اخلاقی استفاده کرد و مبلغین اعزامی به موکب‌های اربعین ازاین‌جهت وظیفه سنگینی دارند. مرجع تقلید شیعیان با اشاره به رواج فساد در جوامع انسانی گفت: امروزه متأسفانه وسایل بدآموز همه‌جا را گرفته است و سیل شبهات، بنیاد عقاید را متزلزل کرده است، بنابراین از این ایام می‌توان در جهت بالا بردن فهم دینی و اخلاقی مردم و زوار اربعین استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، به‌نقل از مرکز خبر حوزه،آیت‌الله مکارم شیرازی امروز در ابتدای درس خارج خود در مسجد اعظم با تسلیت فرارسیدن ایام اربعین حسینی(ع) با اشاره به اهمیت این ایام اظهار داشت: اربعین سرمایه عظیم معنوی است که به‌صورت خودجوش به وجود آمده و تبلیغات خاصی نداشته است، بلکه عشق و ارادت مردم به سیدالشهدا(ع) سبب این‌همه شور حسینی شده است.

وی افزود: این سرمایه عظیم معنوی اربعین بین همه مسلمانان جهان بی‌نظیر است و چنین سرمایه عظیم را غیرمسلمانان ندارند.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی با اشاره به اهمیت استفاده حداکثری از ایام اربعین در جهت بالا رفتن فهم دینی مردم و زوار گفت: لازم است که از این ایام مهم در جهت انجام کارهای فرهنگی و بیان احکام و مباحث اخلاقی استفاده کرد و مبلغین اعزامی به موکب‌های اربعین ازاین‌جهت وظیفه سنگینی دارند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به رواج فساد در جوامع انسانی گفت: امروزه متأسفانه وسایل بدآموز همه‌جا را گرفته است و سیل شبهات، بنیاد عقاید را متزلزل کرده است، بنابراین از این ایام می‌توان در جهت بالا بردن فهم دینی و اخلاقی مردم و زوار اربعین استفاده کرد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید