افزایش 31 درصدی مصرف فرآورده‌های نفتی از آغاز تردد زائران اربعین در ایلام

5/5

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام از افزایش 31 درصدی مصرف فرآورده‌های نفتی از آغاز تردد زائران اربعین در ایلام خبر داد و گفت: از 5تا 13 آبان در محل تردد زائران اربعین در این استان بیش از 15 میلیون لیتر سوخت شامل بنزین، گازوئیل و نفت سفیدمصرف شده است.

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام از افزایش 31 درصدی مصرف فرآورده‌های نفتی از آغاز تردد زائران اربعین در ایلام خبر داد و گفت: از 5تا 13 آبان در محل تردد زائران اربعین در این استان بیش از 15 میلیون لیتر سوخت شامل بنزین، گازوئیل و نفت سفیدمصرف شده است. «علی‌اصغر چاغروندی» در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: از این میزان مصرف سوخت سهم بنزین 6،5 میلیون لیتر، گازوئیل هفت میلیون و 900 هزار لیتر و نفت سفید نیز 870 هزار لیتر بوده است . وی با اشاره به مصرف گاز مایع نیز در این مدت گفت: در این بازه زمانی کوتاه 664 تن گاز مایع در جایگاه‌های عرضه سوخت این استان مصرف شده است . چاغروندی از راه‌اندازی هفت جایگاه عرضه سوخت سیار برای خدمات‌دهی به زائران اربعین خبر داد و تصریح کرد: امسال و در ایام اربعین پنج جایگاه تامین سوخت(بنزین و گازوئیل) از سوی شرکت خصوصی «دریا کولاک جنوب» در مهران به ‌صورت سیار و شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی به زائران اربعین است . مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام ادامه داد: از این تعداد 2 مورد در پارکینگ بزرگ اربعین در مسیر تردد زائران از سمت ایلام به مهران، یک جایگاه در پارکینگ برکت و یکی جایگاه هم در ضلع روبرو پارکینگ اربعین در نظر گرفته شده است . به گفته وی هم اکنون پنج جایگاه سیار در انبارهای شرکت موجود بوده و در صورت نیاز از این تعداد در ایام منتهی به اربعین استفاده می‌شود

«علی‌اصغر چاغروندی» در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: از این میزان مصرف سوخت سهم بنزین 6،5 میلیون لیتر، گازوئیل هفت میلیون و 900 هزار لیتر و نفت سفید نیز 870 هزار لیتر بوده است .

وی با اشاره به مصرف گاز مایع نیز در این مدت گفت: در این بازه زمانی کوتاه 664 تن گاز مایع در جایگاه‌های عرضه سوخت این استان مصرف شده است .

چاغروندی از راه‌اندازی هفت جایگاه عرضه سوخت سیار برای خدمات‌دهی به زائران اربعین خبر داد و تصریح کرد: امسال و در ایام اربعین پنج جایگاه تامین سوخت(بنزین و گازوئیل) از سوی شرکت خصوصی «دریا کولاک جنوب» در مهران به ‌صورت سیار و شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی به زائران اربعین است .

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام ادامه داد: از این تعداد 2 مورد در پارکینگ بزرگ اربعین در مسیر تردد زائران از سمت ایلام به مهران، یک جایگاه در پارکینگ برکت و یکی جایگاه هم در ضلع روبرو پارکینگ اربعین در نظر گرفته شده است .

به گفته وی هم اکنون پنج جایگاه سیار در انبارهای شرکت موجود بوده و در صورت نیاز از این تعداد در ایام منتهی به اربعین استفاده می‌شود

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید