رفع مشکل ثبت‌نام اربعین در سامانه سماح برای افراد زیر 18 سال

ثبت‌نام اربعین در سامانه سماح برای افراد زیر 18 سال امکان‌پذیر شد. معاون عتبات سازمان حج و زیارت می‌گوید: این افراد می‌توانند به عنوان یکی از اعضای گروه به زیارت اربعین مشرف شوند.
5/5

ثبت‌نام متقاضیان زیارت اربعین در سامانه سماح از چهارم مرداد آغاز شده است و افراد می‌توانند با مراجعه به این سامانه و ورود شماره تماس به نام خود، نسبت به قطعی کردن ثبت‌نام اقدام کنند.

افراد زیر ۱۸ سال نمی‌توانند انفرادی به زیارت اربعین بروند

با توجه به ممنوعیت فروش سیم‌کارت به افراد کم‌تر از ۱۸ سال، در روزهای اخیر امکان ثبت‌نام کودکان و نوجوانان در سامانه سماح وجود نداشت.

حمیدرضا محمدی، معاون عتبات سازمان حج و زیارت می‌گوید: با برنامه‌ریزی انجام شده، مشکل ثبت‌نام افراد زیر ۱۸ سال در سامانه سماح برطرف شد و این افراد هم می‌توانند به عنوان یکی از اعضای گروه به زیارت اربعین مشرف شوند.

با تصمیم ستاد اربعین، افراد زیر ۱۸ سال باید به صورت گروهی راهی عراق شوند و امکان سرگروه شدن و سفر انفرادی ندارند. بر همین اساس، این افراد باید با هماهنگی و انتخاب گروه‌ عازم این سفر شوند و سرگروه اسامی این افراد را وارد و هزینه بیمه را بپردازد تا ثبت‌نام آن‌ها قطعی شود.

امکان ثبت‌نام گروهی اربعین با ظرفیت ۴۰ نفر

امسال در سامانه سماح امکان ثبت‌نام از متقاضیان زیارت اربعین به صورت گروهی تا ۴۰ نفر مهیاست و ستاد مرکزی اربعین هم از مردم می‌خواهد به صورت گروهی عازم زیارت اربعین شوند.

سفر اربعین از اول صفر/ ۲۷ مرداد آغاز می‌شود و همه متقاضیان زیارت اربعین باید در سامانه سماح نام‌نویسی کنند. / فارس

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید