دوچرخه سوران مسیر پیاده روی اربعین را رکاب می زنند

5/5

نجف-مسئول گروه دوچرخه سواران نجف تا کربلا، گفت: ما امروز به قصد ترویج فرهنگ عاشورایی پا در رکاب شده‌ و مسیر پیاده روی اربعین را طی می کنیم.

نجف-مسئول گروه دوچرخه سواران نجف تا کربلا، گفت: ما امروز به قصد ترویج فرهنگ عاشورایی پا در رکاب شده‌ و مسیر پیاده روی اربعین را طی می کنیم. به گزارش خبرنگار اعزامی مهر، حیدر صادقی که از تبریز رنج این سفر را به عشق سالار شهیدان به جان خریده است، افزود: از مرز مهران در حدود ۸۰ کیلومتر رکاب زدیم و پس از طی این مسافت به «کوت» رسیدیم. وی با یادآوری اینکه بعد از استراحت شبانه در کوت، دوباره ادامه مسیر دادیم، افزود: دومین مقصد شبانه تیم رکاب‌زنی، شومینه بود تا اینکه در سومین روز به نجف رسیدیم. این رکاب‌زن با اشاره به اینکه در ادامه سفر خود به کربلا عزیمت خواهیم کرد، ادامه داد: تیمی که امروز در این سفر معنوی حضور دارد، اکیپی از رکاب‌زنان رودهن، اصفهان و تهران است که به طرق مختلف در این سفر با یکدیگر آشنا شده و همسفر شدیم. این رکاب‌زن تبریزی خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما از عزیمت به این سفر، ترویج فرهنگ عاشورایی است؛ چرا که معتقدیم امروز نهضت عاشورا بیش از هر زمان دیگری باید در حوزه فرهنگی به اقصی نقاط شناسانده و معرفی شود. آهنگ عشق به امام حسین(ع) در مسیر پیاده روی اربعین طنین‌انداز می‌شود سرپرست گروه موزیک عاشقان حسین (ع) ازاستان اصفهان گفت: آهنگ عشق به امام حسین (ع) در کربلا طنین‌انداز می‌شود. حسین موذنی با بیان اینکه گروه موزیک عاشقان امام حسین (ع) از سال ۸۸ آغاز به کار کرده است، افزود: حدود پنج سال است که طنین عشق توسط این گروه در کربلا نواخته می‌شود. وی با اشاره به اینکه در این سفر ادوات موسیقی مختلفی چون دهل، ترومپت، طبل و … با خود به همراه داریم، تصریح کرد: طی این سال در اکثر نقاط کربلا به اجرای برنامه پرداخته‌ایم. سرپرست گروه موزیک عاشقان حسین (ع)با یادآوری اینکه در مسیر پیاده‌روی هم اقدام به این کار می‌کنیم، اظهار کرد: این گروه ۱۰ تا ۱۵ نفره تلاش خواهد کرد تا در سال‌های آینده نیز به این کار همت گمارده و آهنگ عشق را در کربلا طنین‌انداز کند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر، حیدر صادقی که از تبریز رنج این سفر را به عشق سالار شهیدان به جان خریده است، افزود: از مرز مهران در حدود ۸۰ کیلومتر رکاب زدیم و پس از طی این مسافت به «کوت» رسیدیم.

وی با یادآوری اینکه بعد از استراحت شبانه در کوت، دوباره ادامه مسیر دادیم، افزود: دومین مقصد شبانه تیم رکاب‌زنی، شومینه بود تا اینکه در سومین روز به نجف رسیدیم.

این رکاب‌زن با اشاره به اینکه در ادامه سفر خود به کربلا عزیمت خواهیم کرد، ادامه داد: تیمی که امروز در این سفر معنوی حضور دارد، اکیپی از رکاب‌زنان رودهن، اصفهان و تهران است که به طرق مختلف در این سفر با یکدیگر آشنا شده و همسفر شدیم.

این رکاب‌زن تبریزی خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما از عزیمت به این سفر، ترویج فرهنگ عاشورایی است؛ چرا که معتقدیم امروز نهضت عاشورا بیش از هر زمان دیگری باید در حوزه فرهنگی به اقصی نقاط شناسانده و معرفی شود.

آهنگ عشق به امام حسین(ع) در مسیر پیاده روی اربعین طنین‌انداز می‌شود

سرپرست گروه موزیک عاشقان حسین (ع) ازاستان اصفهان گفت: آهنگ عشق به امام حسین (ع) در کربلا طنین‌انداز می‌شود.

حسین موذنی با بیان اینکه گروه موزیک عاشقان امام حسین (ع) از سال ۸۸ آغاز به کار کرده است، افزود: حدود پنج سال است که طنین عشق توسط این گروه در کربلا نواخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این سفر ادوات موسیقی مختلفی چون دهل، ترومپت، طبل و … با خود به همراه داریم، تصریح کرد: طی این سال در اکثر نقاط کربلا به اجرای برنامه پرداخته‌ایم.

سرپرست گروه موزیک عاشقان حسین (ع)با یادآوری اینکه در مسیر پیاده‌روی هم اقدام به این کار می‌کنیم، اظهار کرد: این گروه ۱۰ تا ۱۵ نفره تلاش خواهد کرد تا در سال‌های آینده نیز به این کار همت گمارده و آهنگ عشق را در کربلا طنین‌انداز کند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید