خدمت ۳۰ موکب مازندرانی به زائران اربعین حسینی

نماینده موکب‌های اربعین استان مازندران گفت: ۳۰ موکب برای مازندران از مرز مهران، نجف تا کربلا برای خدمت به زائران در ایام اربعین برنامه‌ریزی شده است.
5/5

محمدحسین طبرستانی‌راد نماینده موکب‌های اربعین استان مازندران امروز درباره برنامه‌‌ریزی‌ها برای برگزاری مراسم اربعین در گفت‌وگو با فارس در مازندران، اظهار کرد: موضوع اربعین باتوجه به اینکه مقام معظم رهبری نگاه ویژه‌ای به ظرفیت اربعین دارند فرصتی برای جهان اسلام و انقلاب است و از این ظرفیت اربعین بتوانیم فرصت ویژه‌تری را لحاظ کنیم.

وی با بیان اینکه باید زمینه حضور حداکثری زائران اربعین را فراهم کنیم، افزود: باتوجه به تعطیلی مدارس و شرایط تابستان فرصت مناسبی برای اربعین فراهم است.

نماینده موکب‌های اربعین استان مازندران با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بحث جهانی‌شدن اربعین را مطرح کردند، اضافه کرد: پیاده‌روی بی‌نظیر اربعین باید مایه عزت ملت اسلامی و الگوی مناسبی برای وحدت اسلامی شود.

طبرستانی‌راد بیان کرد: بعد از اربعین سال گذشته برنامه‌ریزی‌ها برای اعزام اربعین در دستور کار قرار گرفت که در این زمینه هم به مسائل زیرساختی و هم بحث اقامت توجه شد.

وی با تاکید بر ضرورت اولویت‌دهی به حوزه جوانان و نوجوانان، گفت: براساس آخرین اطلاعات ۳۰ موکب برای مازندران از مرز مهران، نجف تا کربلا برای خدمت به زائران برنامه‌ریزی شد.

این عضو جامعه فعالان اربعین کشور گفت: خادمان برای بررسی اولیه در مرحله اول خرداد ماه اعزام شدند و برنامه‌ریزی برای اعزام طبق برنامه انجام می‌شود.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید