جزئیات دستگیری تروریست ها در ایام اربعین و عاشورا در ایران

5/5

وزیر اطلاعات گفت: در ایام اربعین و عاشورا تعدادی تروریست شناسایی و دستگیر شدند که ثمره همدلی و هم افزایی همه دستگاه‌ها بود.

وزیر اطلاعات گفت: در ایام اربعین و عاشورا تعدادی تروریست شناسایی و دستگیر شدند که ثمره همدلی و هم افزایی همه دستگاه‌ها بود. به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی عصر امروز در شورای اداری استان قزوین که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: تشکیل امت واحد، پیروزی در میدان‌های نبرد و ایستادگی در مقابل باطل از ویژگی‌های برجسته پیامبر اکرم(ص) بوده که مسلمانان باید در سیره و روش خاتم‌النبیین حرکت کنند. وی بیان کرد: وحدت را می‌توان غدای اصلی جامعه اسلامی برشمرد و این مهم باید در مقابل دشمنان و توطئه‌های آنها تقویت و به کار گرفته شود چراکه براساس روایتی از امام علی(ع) تزلزل در وحدت سبب هلاک ملت‌ها می‌شود. وزیر اطلاعات با اشاره به اهمیت خدمت به مردم و توفیق الهی مسئولان در این زمینه گفت: خدمت به مردم نعمتی از جانب خداوند بوده که در قالب مسئولیت‌ها به امانت گذاشته شده و از این فرصت و نعمت الهی باید به بهترین نحو استفاده شود. علوی خاطرنشان کرد: دشمنان همواره در پی ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند که مردم نباید در برابر توطئه مستکبران و اهداف شوم آنها غفلت کنند و استحکام پایه‌های انقلاب را به جهانیان نشان دهند. وی تصریح کرد: امنیت، عدالت و معیشت باید برای همگان فراهم شود و از ظلم به همه کسانی که زیر پرچم حکومت اسلامی قرار گرفتند جلوگیری کرد در حالی که در حکومت حق باید بستر را برای تبلیغ حق فراهم شود اما در مقام حکومت نباید حقوق حتی غیرمسلمانان را ضایع کرد. وزیر اطلاعات بیان کرد: امروز داعش ISIS حاکمیت نداشته اما تروریست‌های تکفیری برنامه‌ریزی برای به چالش کشاندن کشورهای هدف دارند و نباید نسبت به توطئه‌های آنان غفلت داشته و باید از ضربه زدن آنها جلوگیری کرد. علوی افزود: در ایام اربعین و عاشورا تعدادی تروریست Terrorist شناسایی و دستگیر شدند که ثمره همدلی و هم افزایی همه دستگاه‌ها بود و این نکته حائز اهمیت است که امنیت استان اقتصاد محور قزوین با تنوع قومی و اتباع بیگانه بسیار مهم است.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی عصر امروز در شورای اداری استان قزوین که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: تشکیل امت واحد، پیروزی در میدان‌های نبرد و ایستادگی در مقابل باطل از ویژگی‌های برجسته پیامبر اکرم(ص) بوده که مسلمانان باید در سیره و روش خاتم‌النبیین حرکت کنند.
وی بیان کرد: وحدت را می‌توان غدای اصلی جامعه اسلامی برشمرد و این مهم باید در مقابل دشمنان و توطئه‌های آنها تقویت و به کار گرفته شود چراکه براساس روایتی از امام علی(ع) تزلزل در وحدت سبب هلاک ملت‌ها می‌شود.
وزیر اطلاعات با اشاره به اهمیت خدمت به مردم و توفیق الهی مسئولان در این زمینه گفت: خدمت به مردم نعمتی از جانب خداوند بوده که در قالب مسئولیت‌ها به امانت گذاشته شده و از این فرصت و نعمت الهی باید به بهترین نحو استفاده شود.
علوی خاطرنشان کرد: دشمنان همواره در پی ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند که مردم نباید در برابر توطئه مستکبران و اهداف شوم آنها غفلت کنند و استحکام پایه‌های انقلاب را به جهانیان نشان دهند.
وی تصریح کرد: امنیت، عدالت و معیشت باید برای همگان فراهم شود و از ظلم به همه کسانی که زیر پرچم حکومت اسلامی قرار گرفتند جلوگیری کرد در حالی که در حکومت حق باید بستر را برای تبلیغ حق فراهم شود اما در مقام حکومت نباید حقوق حتی غیرمسلمانان را ضایع کرد.
وزیر اطلاعات بیان کرد: امروز داعش ISIS حاکمیت نداشته اما تروریست‌های تکفیری برنامه‌ریزی برای به چالش کشاندن کشورهای هدف دارند و نباید نسبت به توطئه‌های آنان غفلت داشته و باید از ضربه زدن آنها جلوگیری کرد.
علوی افزود: در ایام اربعین و عاشورا تعدادی تروریست Terrorist شناسایی و دستگیر شدند که ثمره همدلی و هم افزایی همه دستگاه‌ها بود و این نکته حائز اهمیت است که امنیت استان اقتصاد محور قزوین با تنوع قومی و اتباع بیگانه بسیار مهم است.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید