ابلاغ وظایف کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) به شهرداری‌های کلانشهر‌ها

نشست کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) با شهرداری‌های کلانشهر‌های کشور برگزار و وظایف و ماموریت‌های محوله کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) در مرز‌های ۸گانه در ایران و کشور عراق تبیین و ابلاغ شد.
5/5

نشست کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) با شهرداری‌های کلانشهر‌های کشور با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری و رئیس کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی، باقری دبیر ستاد مرکزی اربعین وزارت کشور، احمیدی دبیر ستاد اربعین وزارت امور خارجه، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، شهرداران و معاونین خدمات شهری مناطق ۱-۲-۳-۵-۱۱-۱۲ و ۲۲، معاونین خدمات شهری و محیط زیست کلانشهر‌های (مشهد، شیراز، قم، اراک، اصفهان، همدان، زاهدان، کرمان، قزوین، رشت) برگزار و وظایف و ماموریت‌های محوله کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) در مرز‌های ۸گانه در ایران و کشور عراق تبیین و ابلاغ شد.

در ابتدای این جلسه حسین نظری معاون خدمات شهری و رئیس کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی، گفت: با توجه به حکم احمد وحیدی وزیر کشور، مسوولیت کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) بر عهده این معاونت است.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات کمیته خدمات شهری در راستای برگزاری پیاده روی اربعین حسینی، افزود: خداوند را شاکریم که توفیق خدمت به زائرین آقا اباعبدالله الحسین (ع) به ما عطا شده است. از اینرو باید این فرصت را غنیمت بشماریم و به خدمت رسانی به زائرین پیاده روی اربعین حسینی بپردازیم.

نظری بر انسجام و انجام هماهنگی‌های لازم شهرداری‌های کلانشهر‌ها با کمیته خدمات شهری در تمامی موضوعات تاکید کرد و گفت: تمامی وظایف و مسوولیت‌ها به شکل دستورالعملی تهیه شده است که به تمامی کلانشهر‌ها ابلاغ خواهد شد و آنان باید براساس آن وظایف و ماموریت ها، اقدامات خود را به انجام رسانند.

وی در ادامه افزود: طبق ساختار اجرایی که در کمیته خدمات شهری تعریف شده است ما در ۸ مرز داخلی و برون مرزی (در کشور عراق) به خدمات رسانی به زائرین پیاده روی اربعین حسینی خواهیم پرداخت.

رئیس کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی ضمن تشریح و تبیین وظایف کمیته خدمات شهری در ۸ مرز تعیین شده، گفت: تمامی اقدامات در مرز‌های ۸ گانه باید با هماهنگی کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی صورت گیرد.

در این جلسه باقری دبیر ستاد مرکزی اربعین وزارت کشور با بیان این که شهرداری تهران همواره در تمامی مناسبت‌ها از جمله پیاده روی اربعین حسینی تلاش و فعالیت‌های بسیاری کرده است، گفت: از فرصتی که خداوند برای خدمت رسانی به زائرین امام حسین (ع) در اختیار ما قرار داده است باید به نحو احسنت استفاده کنیم و امسال نیز همچون سال‌های گذشته وظایف خود را به خوبی انجام دهیم.

دبیر ستاد مرکزی اربعین وزارت کشور در ادامه گفت: ستاد مرکزی اربعین دارای ۱۸ کمیته است که یکی از آنها، کمیته خدمات شهری است که این کمیته با مشارکت کلان شهر‌های کشور ماموریت خود را در مرز‌های هشت گانه انجام می‌دهد و در هر مرز با توجه به ظرفیتی که دارد خدمات‌رسانی خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: با توجه به گرمای پیش بینی شده باید تدابیرلازم در این خصوص اندیشیده شود. انشالله مجموعه شهرداری‌های کلانشهر‌ها با آمادگی صدرصدی در کنار سایر کمیته‌ها و دستگاه‌ها ماموریت خود را انجام دهند.

باقری بر انسجام در تمامی امور تاکید کرد و گفت: با توجه به دستورالعمل‌های صادره از سوی کمیته‌ها هر شهرداری در هر نقطه‌ای که مسوولیتی را بر عهده دارد باید در همان نقطه به خدمات رسانی بپردازد و در صورت نیاز و تشخیص مسوولین مربوطه در راستای کمک به سایر نقاط دیگر به ارائه خدمت بپردازد / باشگاه خبرنگاران جوان

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید