آمادگی کامل پلیس برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی(ع)

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) در سال جاری خبر داد.
5/5

نعمت‌الله طاهرپور رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه خدمت به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) افتخار است، اظهار داشت: در خرداد ماه سال جاری ۳۸ هزار و ۴۱۷ جلد گذرنامه در استان اصفهان صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد قابل توجهی داشته است.

وی افزود: با توجه به نزدیکی به ماه محرم و اربعین حسینی از هم اکنون اقدامات و برنامه‌ریزی‌ برای تسهیل در رفت و آمد، صدور گذرنامه و امنیت و آرامش خاطر زائران اربعین در دستور کار است.

طاهرپور با اشاره به آمادگی کامل پلیس برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) و برپایی هرچه باشکوه‌تر مراسم پیاده‌روی اربعین در سال جاری گفت: از زائرانی که مهلت گذرنامه آن‌ها کمتر از ۶ ماه باشد، می‌خواهیم در اسرع وقت به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و نسبت به تعویض گذرنامه خود اقدام کرده و اخذ گذرنامه را به روزهای اوج مراسم پیاده‌روی اربعین موکول نکنند.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مدت زمان زیادی تا برپایی مراسم پرفیض پیاده روی اربعین حسینی(ع) باقی نمانده به کسانی که قصد دارند در این مراسم شرکت کنند، توصیه می‌کنیم از هم اکنون نسبت به صدور و یا تمدید گذرنامه خود اقدام کنند. / فارس

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید