۱۵۵۰ مددجوی کمیته امداد استان مرکزی به عتبات عالیات اعزام شدند

5/5

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: ۱۵۵۰ مددجو تحت پوشش این نهاد در استان در قالب طرح پیاده‌روی اربعین به عتبات عالیات اعزام شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: ۱۵۵۰ مددجو تحت پوشش این نهاد در استان در قالب طرح پیاده‌روی اربعین به عتبات عالیات اعزام شدند. به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، قنبر موسی‌نژاد با اشاره به اعزام مددجویان این نهاد به عتبات عالیات اظهار داشت: این افراد برای نخستین بار به عتبات عالیات اعزام شده‌اند و هزینه اعزام آنان از محل منابع کمیته امدادامام (ره)، کمک‌های مردمی و خیران تامین شده است. وی افزود: برای اعزام هر نفر حدود چهارمیلیون و 500 هزار ریال پیش‌بینی شده است. مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی بیان کرد: این نهاد حمایتی آماده دریافت کمک خیران برای فراهم کردن بستر اعزام شمار بیشتری از مددجویان تحت پوشش به این سفر معنوی است. موسی‌نژاد تصریح کرد: سال گذشته 160 نفر مددجو زیرپوشش این نهاد از استان به سفر عتبات عالیات مشرف شدند. وی ادامه داد: هدف از برگزاری این سفرهای زیارتی ایجاد نشاط روحی و روانی، تقویت باورهای دینی و اعتقادی، ارج نهادن به خانواده‌های نیازمند تحت حمایت و ایجاد روحیه خودباوری در مددجویان است. مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی خاطرنشان کرد: اولویت اعزام به سفرهای زیارتی با مددجویان مناطق محروم، زنان سرپرست خانوار، مجریان طرح‌های اشتغال، دختران بازمانده از تحصیل و در آستانه ازدواج است.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، قنبر موسی‌نژاد با اشاره به اعزام مددجویان این نهاد به عتبات عالیات اظهار داشت: این افراد برای نخستین بار به عتبات عالیات اعزام شده‌اند و هزینه اعزام آنان از محل منابع کمیته امدادامام (ره)، کمک‌های مردمی و خیران تامین شده است.

وی افزود: برای اعزام هر نفر حدود چهارمیلیون و 500 هزار ریال پیش‌بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی بیان کرد: این نهاد حمایتی آماده دریافت کمک خیران برای فراهم کردن بستر اعزام شمار بیشتری از مددجویان تحت پوشش به این سفر معنوی است.

موسی‌نژاد تصریح کرد: سال گذشته 160 نفر مددجو زیرپوشش این نهاد از استان به سفر عتبات عالیات مشرف شدند.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این سفرهای زیارتی ایجاد نشاط روحی و روانی، تقویت باورهای دینی و اعتقادی، ارج نهادن به خانواده‌های نیازمند تحت حمایت و ایجاد روحیه خودباوری در مددجویان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی خاطرنشان کرد: اولویت اعزام به سفرهای زیارتی با مددجویان مناطق محروم، زنان سرپرست خانوار، مجریان طرح‌های اشتغال، دختران بازمانده از تحصیل و در آستانه ازدواج است.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید