اعزام ۹۰۰۰ زائر از فرودگاه اصفهان به عتبات عالیات

5/5

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: ۵۳ پرواز در ایام اربعین از فرودگاه اصفهان به سمت عتبات عالیات صورت می‌گیرد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: ۵۳ پرواز در ایام اربعین از فرودگاه اصفهان به سمت عتبات عالیات صورت می‌گیرد. مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: ۵۳ پرواز در ایام اربعین از فرودگاه اصفهان به سمت عتبات عالیات صورت می‌گیرد. حسن امجدی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به افزایش آمار پروازهای اربعین از فرودگاه‌ اصفهان اظهار داشت: 53 پرواز به مقصد عتبات عالیات در ایام اربعین از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان صورت می‌گیرد. وی افزود: پیش‌بینی می‌شود 9 هزار زائر از فرودگاه اصفهان به عتبات عالیات اعزام شوند. مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان با بیان اینکه در این مدت 9 هزار زائر حسینی از طریق مرز هوائی فرودگاه اصفهان به عتبات اعزام می‌شوند، بیان کرد: سال گذشته در همین بازه زمانی 7 هزار و 422 مسافر پرواز مشابه داشتند که بر اساس پیش‌بینی شاهد رشد 21 درصدی خواهیم بود. وی با اشاره به اینکه تعداد پروازها از 48 به 53 رسیده است که در این مورد با رشد 10.4 درصدی روبرو هستیم، گفت: از این تعداد پرواز 44 پرواز به مقصد نجف و 9 پرواز به مقصد عراق است و از 13 تا 22 آبان ماه انجام می‌شود. امجدی به برپایی موکب در فروگاه اصفهان اشاره کرد و گفت: برای رفاه زائران حسینی این موکب‌ها با مشارکت نهادها و ارگان‌های مستقر در فرودگاه اصفهان برپاشده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: ۵۳ پرواز در ایام اربعین از فرودگاه اصفهان به سمت عتبات عالیات صورت می‌گیرد.
حسن امجدی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به افزایش آمار پروازهای اربعین از فرودگاه‌ اصفهان اظهار داشت: 53 پرواز به مقصد عتبات عالیات در ایام اربعین از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان صورت می‌گیرد.
وی افزود: پیش‌بینی می‌شود 9 هزار زائر از فرودگاه اصفهان به عتبات عالیات اعزام شوند.
مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان با بیان اینکه در این مدت 9 هزار زائر حسینی از طریق مرز هوائی فرودگاه اصفهان به عتبات اعزام می‌شوند، بیان کرد: سال گذشته در همین بازه زمانی 7 هزار و 422 مسافر پرواز مشابه داشتند که بر اساس پیش‌بینی شاهد رشد 21 درصدی خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه تعداد پروازها از 48 به 53 رسیده است که در این مورد با رشد 10.4 درصدی روبرو هستیم، گفت: از این تعداد پرواز 44 پرواز به مقصد نجف و 9 پرواز به مقصد عراق است و از 13 تا 22 آبان ماه انجام می‌شود.

امجدی به برپایی موکب در فروگاه اصفهان اشاره کرد و گفت: برای رفاه زائران حسینی این موکب‌ها با مشارکت نهادها و ارگان‌های مستقر در فرودگاه اصفهان برپاشده است.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید