کمیته امداد 50 هزار نفر را در ایام اربعین به عتبات عالیات اعزام می‌کند

5/5

رئیس سازمان کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: کمیته امداد در صورتیکه مرز‌ها به شرایط رونق برسد و در صدور ویزا مشکلی پیش نیاید ۵۰ هزار نفر از افراد نیازمند را به سفر عتبات عالیات اعزام خواهیم کرد.

رئیس سازمان کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: کمیته امداد در صورتیکه مرز‌ها به شرایط رونق برسد و در صدور ویزا مشکلی پیش نیاید ۵۰ هزار نفر از افراد نیازمند را به سفر عتبات عالیات اعزام خواهیم کرد. به گزارش گروه رسانه‌های دیگر آنا، پرویز فتاح، رئیس سازمان کمیته امداد امام خمینی (ره)، در خصوص نحوه اعزام افراد نیازمند به سفر اربعین گفت: سفر به کربلا در ایام اربعین نیز هزینه دارد و اقشار نیازمند بعضا در آرزوی سفر کربلا هستند، اما توان مالی تهیه ویزا را ندارند. وی با بیان روند به نتیجه رسیدن اعزام افراد نیازمند از طریق کمیته امداد امام خمینی گفت: ما در سال جاری در مرحله اول ۳۰ هزار نفر و اگر مرز‌ها به شرایط رونق برسد و در صدور ویزا مشکلی پیش نیاید ۵۰ هزار نفر از افراد نیازمند را به سفر عتبات عالیات اعزام خواهیم کرد. فتاح با اشاره به اینکه هزینه اعزام این افراد به کمک خیرین تهیه می‌شود، گفت: هزینه اعزام این افراد از طریق صندوق‌های صدقات یا انفاقات مردم تهیه نمی‌شود و خیلی از افراد که خودشان نمی‌توانند در همایش پیاده روی اربعین حضور یابند در اعزام افراد نیازمند به این سفر سهیم می‌شوند. رئیس سازمان کمیته امداد امام خمینی (ره) در خصوص نحوه مشارکت در اعزام افراد نیازمند به سفر کربلا در ایام اربعین گفت: افراد با مراجعه به سایت کمیته امداد و بخش اربعین می‌توانند در این خیر کثیر سهیم شوند.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر آنا، پرویز فتاح، رئیس سازمان کمیته امداد امام خمینی (ره)، در خصوص نحوه اعزام افراد نیازمند به سفر اربعین گفت: سفر به کربلا در ایام اربعین نیز هزینه دارد و اقشار نیازمند بعضا در آرزوی سفر کربلا هستند، اما توان مالی تهیه ویزا را ندارند.

وی با بیان روند به نتیجه رسیدن اعزام افراد نیازمند از طریق کمیته امداد امام خمینی گفت: ما در سال جاری در مرحله اول ۳۰ هزار نفر و اگر مرز‌ها به شرایط رونق برسد و در صدور ویزا مشکلی پیش نیاید ۵۰ هزار نفر از افراد نیازمند را به سفر عتبات عالیات اعزام خواهیم کرد.

فتاح با اشاره به اینکه هزینه اعزام این افراد به کمک خیرین تهیه می‌شود، گفت: هزینه اعزام این افراد از طریق صندوق‌های صدقات یا انفاقات مردم تهیه نمی‌شود و خیلی از افراد که خودشان نمی‌توانند در همایش پیاده روی اربعین حضور یابند در اعزام افراد نیازمند به این سفر سهیم می‌شوند.

رئیس سازمان کمیته امداد امام خمینی (ره) در خصوص نحوه مشارکت در اعزام افراد نیازمند به سفر کربلا در ایام اربعین گفت: افراد با مراجعه به سایت کمیته امداد و بخش اربعین می‌توانند در این خیر کثیر سهیم شوند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید