بهره‌مندی زوار اربعین از سرویس وای.فای رایگان رایتل در مرزهای عراق

5/5

رایتل امکان بهره‌مندی از سرویس وای فای رایگان در مرزهای عراق را برای کاربران تلفن همراه فراهم کرده است.

رایتل امکان بهره‌مندی از سرویس وای فای رایگان در مرزهای عراق را برای کاربران تلفن همراه فراهم کرده است. بهره‌مندی زوار اربعین از سرویس وای.فای رایگان رایتل در مرزهای عراق به گزارش سیتنا، روابط عمومی رایتل، اعلام کرد: این اپراتور در جهت رفاه حال هموطنان در ایام اربعین و سفر به عتبات عالیات نسبت به ارایه سرویس رایگان و نامحدود وای فای برای تمامی مشترکین رایتل و همچنین اینترنت هدیه وای فای برای سایر زایرین غیر رایتلی‌ اقدام کرده است. براساس این خبر هموطنان برای استفاده از این سرویس لازم است با در اختیار داشتن گوشی هوشمند و یا تبلت وای فای دستگاه خود را در محدوده سرویس وای فای رایتل در نقاط ورود و خروج مرزی در دو منطقه مهران و شلمچه روشن نگه دارند. گفتنی است استفاده از سرویس وای فای اربعین برای مشترکین رایتل در مناطق مرزی مهران و شلمچه رایگان و نامحدود است. و لازم است تا مشترک پس از اطمینان از روشن بودن وای فای دستگاه خود، از بین گزینه ­های پیشنهادی”وای فای رایتل” را با نام Rightel_mehran و یا Rightel_shalamche ، با توجه به منطقه ­ای که در آن حضور دارند، انتخاب کرده و با وارد کردن اطلاعات درخواستی در خصوص شماره تلفن، کد ملی، پیامک رمز عبور ، وارد نمود رمز عبور از این سرویس استفاده کنند. همچنین زایران غیر رایتلی نیز می­ توانند در نقاط ذکر شده گزینه وای فای را در دستگاه خود روشن کرده و سپس با انتخاب وای فای “رایتل”، با وارد کردن شماره تلفن و کد ملی و طی کردن مراحل ثبت رمز عبور از روزانه 200 مگابایت وای فای رایگان استفاده کنند. همچنین کاربران غیر رایتلی می‌توانند در صورتی که نیاز به حجم بیشتری از اینترنت داشته باشند، بسته مصرفی ویژه وای فای با حجم یک گیگابایت با قیمت دو هزار تومان و مهلت استفاده یک روزه خریداری کنند. شایان ذکر است؛ مشترکین رایتلی زایر کربلا می‌توانند در آن سوی مرز نیز سیم‌کارت رایتل خود را بدون نگرانی از هزینه‌، در طول سفر همراه داشته باشند و برای آگاهی از تعرفه‌های تشویقی و بسته‌های مصرفی مقرون به صرفه ویژه رومینگ بین‌الملل عراق در ایام اربعین به لینک مراجعه کنند.

بهره‌مندی زوار اربعین از سرویس وای.فای رایگان رایتل در مرزهای عراق

به گزارش سیتنا، روابط عمومی رایتل، اعلام کرد: این اپراتور در جهت رفاه حال هموطنان در ایام اربعین و سفر به عتبات عالیات نسبت به ارایه سرویس رایگان و نامحدود وای فای برای تمامی مشترکین رایتل و همچنین اینترنت هدیه وای فای برای سایر زایرین غیر رایتلی‌ اقدام کرده است.

براساس این خبر هموطنان برای استفاده از این سرویس لازم است با در اختیار داشتن گوشی هوشمند و یا تبلت وای فای دستگاه خود را در محدوده سرویس وای فای رایتل در نقاط ورود و خروج مرزی در دو منطقه مهران و شلمچه روشن نگه دارند.

گفتنی است استفاده از سرویس وای فای اربعین برای مشترکین رایتل در مناطق مرزی مهران و شلمچه رایگان و نامحدود است.

و لازم است تا مشترک پس از اطمینان از روشن بودن وای فای دستگاه خود، از بین گزینه ­های پیشنهادی”وای فای رایتل” را با نام Rightel_mehran و یا Rightel_shalamche ، با توجه به منطقه ­ای که در آن حضور دارند، انتخاب کرده و با وارد کردن اطلاعات درخواستی در خصوص شماره تلفن، کد ملی، پیامک رمز عبور ، وارد نمود رمز عبور از این سرویس استفاده کنند.

همچنین زایران غیر رایتلی نیز می­ توانند در نقاط ذکر شده گزینه وای فای را در دستگاه خود روشن کرده و سپس با انتخاب وای فای “رایتل”، با وارد کردن شماره تلفن و کد ملی و طی کردن مراحل ثبت رمز عبور از روزانه 200 مگابایت وای فای رایگان استفاده کنند.

همچنین کاربران غیر رایتلی می‌توانند در صورتی که نیاز به حجم بیشتری از اینترنت داشته باشند، بسته مصرفی ویژه وای فای با حجم یک گیگابایت با قیمت دو هزار تومان و مهلت استفاده یک روزه خریداری کنند.

شایان ذکر است؛ مشترکین رایتلی زایر کربلا می‌توانند در آن سوی مرز نیز سیم‌کارت رایتل خود را بدون نگرانی از هزینه‌، در طول سفر همراه داشته باشند و برای آگاهی از تعرفه‌های تشویقی و بسته‌های مصرفی مقرون به صرفه ویژه رومینگ بین‌الملل عراق در ایام اربعین به لینک مراجعه کنند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید