کاهش ۴۰ درصدی سوانح ترافیکی در ایام اربعین حسینی(ع)/ جابجایی بیش از ۵۱ هزار زائر استان فارس توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی

5/5

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس گفت: تاکنون بیش از ۵۱ هزار زائر حسینی(ع) از ۲۹ شهرستان تابعه استان فارس توسط ناوگان اتوبوسی تحت پوشش شرکت‌های مسافربری جابه‌جا شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس گفت: تاکنون بیش از ۵۱ هزار زائر حسینی(ع) از ۲۹ شهرستان تابعه استان فارس توسط ناوگان اتوبوسی تحت پوشش شرکت‌های مسافربری جابه‌جا شده‌اند. به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس، علیرضا سیاهپور طی ارائه گزارشی از اهم فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده توسط راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس ضمن تسلیت اربعین حسینی با بیان این مطلب گفت: از تاریخ ۹۶/۸/۱ لغایت ۹۶/۸/۱۶ ناوگان اتوبوس بین‌شهری کشور با تمام ظرفیت برای جابجایی زائران اربعین حسینی (ع) اعزام شد. علیرضا سیاهپور ضمن قدردانی از همکاری و همراهی ارگان‌های مرتبط در امر جابجایی زائران اربعین حسینی(ع) گفت: ۵۱ هزار زائر استان فارس در قالب ۱۲۸۳ سفر توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی جابجا شده‌اند که ۱۷ و ۱۴ درصد کمتر از پیش‌بینی‌های انجام شده بود ضمن این که تا تاریخ امروز بیش از دو سوم زائران استان به مقاصد مختلف شهرستان‌ها توسط ناوگان تحت پوشش بازگشته‌اند و تلاش شده با اتخاذ تدابیر ویژه و هماهنگی‌های لازم نظم ترافیکی و برقراری امنیت در سطح راه‌های مواصلاتی به کار بسته شود. سیاهپور با اشاره به نقش و جایگاه کربلا و امام حسین(ع) در میان مردم فارس افزود: شوق به زیارت و شرکت در عزاداری اربعین میان مردم پرشور فارس بسیار بالا بود و این اداره کل تمام تلاش خود در جهت ارائه خدمات مطلوب به زائران را به کار بست و در خصوص افزایش ایمنی تردد در مقایسه با سال گذشته از کاهش ۴۰ درصدی سوانح ترافیکی در ایام اعزام و سفرهای اربعین حسینی (ع) بودیم. شایان ذکر است استان فارس با ۷۵ درصد ظرفیت ناوگان اتوبوسی امور اعزام زائرین به کربلای معلی را انجام داد که بیشتر سفرها به مرز شلمچه صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس، علیرضا سیاهپور طی ارائه گزارشی از اهم فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده توسط راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس ضمن تسلیت اربعین حسینی با بیان این مطلب گفت: از تاریخ ۹۶/۸/۱ لغایت ۹۶/۸/۱۶ ناوگان اتوبوس بین‌شهری کشور با تمام ظرفیت برای جابجایی زائران اربعین حسینی (ع) اعزام شد.

علیرضا سیاهپور ضمن قدردانی از همکاری و همراهی ارگان‌های مرتبط در امر جابجایی زائران اربعین حسینی(ع) گفت: ۵۱ هزار زائر استان فارس در قالب ۱۲۸۳ سفر توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی جابجا شده‌اند که ۱۷ و ۱۴ درصد کمتر از پیش‌بینی‌های انجام شده بود ضمن این که تا تاریخ امروز بیش از دو سوم زائران استان به مقاصد مختلف شهرستان‌ها توسط ناوگان تحت پوشش بازگشته‌اند و تلاش شده با اتخاذ تدابیر ویژه و هماهنگی‌های لازم نظم ترافیکی و برقراری امنیت در سطح راه‌های مواصلاتی به کار بسته شود.

سیاهپور با اشاره به نقش و جایگاه کربلا و امام حسین(ع) در میان مردم فارس افزود: شوق به زیارت و شرکت در عزاداری اربعین میان مردم پرشور فارس بسیار بالا بود و این اداره کل تمام تلاش خود در جهت ارائه خدمات مطلوب به زائران را به کار بست و در خصوص افزایش ایمنی تردد در مقایسه با سال گذشته از کاهش ۴۰ درصدی سوانح ترافیکی در ایام اعزام و سفرهای اربعین حسینی (ع) بودیم.

شایان ذکر است استان فارس با ۷۵ درصد ظرفیت ناوگان اتوبوسی امور اعزام زائرین به کربلای معلی را انجام داد که بیشتر سفرها به مرز شلمچه صورت گرفته است.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید