هیچگونه مشکلی برای صدور ویزای زائرین اربعین وجود ندارد

5/5

شیراز – مدیرحج و زیارت استان فارس گفت: هیچگونه مشکلی برای صدور ویزای زائرین اربعین در استان فارس وجود ندارد.

شیراز – مدیرحج و زیارت استان فارس گفت: هیچگونه مشکلی برای صدور ویزای زائرین اربعین در استان فارس وجود ندارد. علیرضا زینلی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به آخرین وضعیت صدور ویزا برای زائرین اربعین، گفت: ۱۴۰ دفتر خدمات زیارتی در استان فارس مسئولیت نام نویسی زائرین را بر عهده دارند. وی تاکید کرد: مشکلات مربوط به صدور ویزا برطرف شده و هیچگونه مانعی در این راستا وجود ندارد و تاکنون ۶۰ هزار ویزا برای زائرین استان های فارس و بوشهر صادر شده است. مدیر حج و زیارت استان فارس تصریح کرد: تا قبل از فرارسیدن اربعین تمامی ویزاها صادر خواهد شد و نگرانی در این راستا وجود ندارد.

علیرضا زینلی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به آخرین وضعیت صدور ویزا برای زائرین اربعین، گفت: ۱۴۰ دفتر خدمات زیارتی در استان فارس مسئولیت نام نویسی زائرین را بر عهده دارند.

وی تاکید کرد: مشکلات مربوط به صدور ویزا برطرف شده و هیچگونه مانعی در این راستا وجود ندارد و تاکنون ۶۰ هزار ویزا برای زائرین استان های فارس و بوشهر صادر شده است.

مدیر حج و زیارت استان فارس تصریح کرد: تا قبل از فرارسیدن اربعین تمامی ویزاها صادر خواهد شد و نگرانی در این راستا وجود ندارد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید